خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فضای ورزشی کارگران در اردبیل افزایش می‌یابد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 18:39
اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش سرانه ورزشی کارگران و توجه به برنامه‌های فرهنگی این گروه تاثیرگذار جامعه از مهمترین برنامه‌های اجتماعی اداره کار است.
اجتماعي،تعاون،استان،اردبيل،رفاه،كارگران،بيمه،اداره

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: افزایش چتر حمایتی از کارگران و توسعه مهارت آموزی با روش‌های جدید آموزشی از اولویت‌های اداره کار در این استان است.
وی به دیگر برنامه‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: اصلاح قانون بیمه بیکاری و افزایش پوشش بیمه احتماعی روستائیان و عشایر به صورت جدی پیگیری می‌شود و امیدواریم با توجه به این موارد و احصاء نیازمندی‌ها بتوانیم به دیگر برنامه‌های دارای اولویت در حوزه اجتماعی کارگران جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کارگران و ایجاد تعادل در بازار کار با توجه مضاعف به بخش تعاون امکان پذیر بوده تا در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعادل بین منابع نیز به آنچه که مدنظر قرار دادیم دست یابیم.
رحیمی با بیان اینکه برنامه‌های اداره کار در ابعاد اجتماعی و اقتصادی پیاده‌سازی می‌شوند تا زمینه ارائه خدمات شایسته به گروه هدف امکان پذیر شود، افزود: طی سال جاری حمایت از طرح‌های تولیدی و حدماتی در مناطق محروم و نواحی روستایی و عشایری با ارائه تسهیلات کم بهره رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.
به گفته وی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، با اجرایی نمودن طرح تعاون روستا، اولویت قرار دادن روستاهای هدف، اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی روستایی و تشویق کارآفرینان برای پرداخت حق بیمه کارفرمایان در تلاش برای برخوردار شدن واحدهای تولیدی از یارانه دستمزد در سال ۹۸ است.