خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت­ های پژوهشی در شهرداری تهران ساماندهی می ­شود

مهر | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 16:12
سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ­ریزی شهر تهران گفت: فعالیت­های پژوهشی درشهرداری باتوجه به تفاهم کمیته شفافیت،مرکز مطالعات وسازمان فناوری اطلاعات ازطریق سامانه پژوهشی این مرکز ساماندهی می­ شود.
تهران،مركز،شهرداري،طرح،رصدخانه،مطالعات

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم بصیرت در بازدید از رصدخانه شهرداری تهران با تأکید بر ظرفیت­های مرکز به عنوان بال پژوهشی شهرداری تهران گفت : کمیته ­های پژوهشی در حوزه های مختلف در مرکز مطالعات به طور فعال به نیازهای پژوهشی شهرداری تهران پاسخ می ­دهند.
بصیرت خاطرنشان کرد: دو طرح بزرگ، طرح جامع مدیریت پسماند و طرح­ جامع و عملیاتی فضای سبز به عنوان طرح­های تحقیقاتی با کاربست اجرایی در حال تدوین است.
وی اضافه کرد: طرح محدوده کاهش آلودگی هوا (رینگ دوم طرح ترافیک) جایگزین طرح زوج و فرد شده و از طرح­های مهم با کاربست اجرایی در مرکز مطالعات و برنامه­ریزی شهر تهران است.
وی که به همراه معاونین و مدیران مرکز مطالعات و برنامه­ ریزی شهر تهران از رصدخانه شهرداری تهران در برج میلاد بازدید می­ کرد، اظهار داشت: یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری با محوریت برندسازی شهری در نیمه دوم خرداد ماه سال ۹۸ برگزار می ­شود.
در این بازدید بر توسعه تعاملات با رصدخانه شهرداری تهران تأکید و مقرر شد، مرکز مطالعات و برنامه­ریزی شهر تهران با استفاده از داده­های موجود در سامانه­های رصدخانه و به ویژه با تمرکز بر Big Data موجود در تصمیم­سازی مدیریت شهری تهران اقدام کند.