خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

130 کانون خادمیار تخصصی و محلی خدمیاران رضوی در خوزستان افتتاح شد+تصویر

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 15:32
همزمان با سراسر کشور از 130 کانون خادمیار تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان به بهره برداری رسید که تاکنون 8 هزار نفر نیز در آن سامان‌دهی شده‌اند.
رضوي،خوزستان،تخصصي،كانون،محلي،استان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با سراسر کشور کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.
در سطح کشور دو هزار کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به افتتاح رسید که از این میزان سهم استان خوزستان، 105 کانون خادمیاری محلی و 25 کانون خادمیاری تخصصی است.
مراسم افتتاحیه این کانون‌های تخصصی خادمیاران تخصصی و محلی استان خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین علی‌نژاد، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان برگزار و به صورت ویدئو کنفرانس کانون‌‌های استان‌های خوزستان، فارس، خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان به افتتاح رسید.
به گزارش تسنیم، بیش از هشت هزار نفر خدمیار رضوی در استان خوزستان در کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی سازمان‌دهی شده‌اند تا در راستای اهداف رضوی به خدمت‌رسانی در زمینه‌های فرهنگی، امدادی و کارآفرینی بپردازند.
همچنین، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و عضویت به عنوان خادمیار رضوی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی https://khademyar.razavi.ir اقدام کنند.
با ثبت نام در این سامانه، در صورت تشرف به مشهد مقدس، امکان حضور در حرم مطهر رضوی به عنوان خادم وجود دارد.
انتهای پیام/ ت