خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رونمایی از اطلس مشاغل استانی در اردیبهشت سال آینده

فارس | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 15:12
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اطلس مشاغل استانی و منطقه ای در اردیبهشت ماه رونمایی می شود.<br/>
مشاغل،اطلاعات،اطلس،پرورشي،استاني،كريمي،پرورش،معاون

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اطلس مشاغل استانی و منطقه ای در اردیبهشت ماه رونمایی می شود.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: با تلاش‌های چندماهه کارشناسان حوزه مشاوره اداره کل و مناطق، اطلس مشاغل استانی و منطقه‌ای در اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.
وی هدف اصلی این کار را آشناسازی دانش‌آموزان با انواع مشاغل اعلام کرد و گفت: هر چقدر دانش‌آموزان، دانش بیشتری کسب کنند در هویت شغلی موثرتر عمل می‌کنند و اگر فردی با بصیرت و بینش، شغل خود را پیدا کند در آینده کمتر دچار مشکلات خواهد شد لذا یکی از مشکلات اصلی دانش‌آموزان این است که منابع و اطلاعات لازم را ندارند و ما باید اهتمام جدی داشته باشیم که نسل نوجوان را با دانش و مهارت‌های مختلف آشنا کنیم.
کریمی اضافه کرد: کار مذکور از آبان‌ماه با حضور بیش از 20 کارشناس آغاز شده است و افراد مذکور از مرکز آمار، شهرداری، فرهنگسراها و مراکز بودجه، اطلاعات لازم را کسب کرد‌ه‌اند که خوشبختانه اطلاعات بسیار مناسبی جمع‌آوری کرده‌ایم و به مرور زمان در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهیم داد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در حال حاضر در مرحله جمع‌بندی کار و تجزیه و تحلیل یافته‌ها هستیم، البته هر چند کار بسیار سنگین است و جمع‌آوری اطلاعات کار بسیار دشواری است اما همین که احساس می‌کنیم این اطلاعات، کمک بسیار ارزنده‌ای به دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌کند، احساس بسیار خوبی داریم و باعث می‌شود در ادامه کار جدی‌تر و راسخ‌تر حرکت کنیم.
کریمی تصریح کرد: به تناسب اطلس مشاغل استانی، اطلس مشاغل منطقه‌ای نیز در حال تدوین است.
انتهای پیام/