خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سومین همایش بین المللی بهداشت محیط در زنجان برگزار می شود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 14:37
زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیست ویکمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی بهداشت محیط در استان زنجان برگزار می شود.
زنجان،همايش،محيط،بهداشت،قزلباش،برگزاري

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، به برگزاری همایش بین‌المللی بهداشت محیط در استان زنجان اشاره کرد و افزود: سومین دوره بین‌المللی و بیست و یکمین دوره ملی همایش در زنجان برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: این همایش بین‌المللی از ۷ تا ۹ اسفندماه برگزار و محل برگزاری آن سالن استاد رضا روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: همایش بین‌المللی بهداشت محیط از ۲۰ سال پیش به‌صورت سالانه دریکی از دانشگاه‌های کشوربرگزارشده و زنجان میزبان بیست و یکمین دوره آن است.
قزلباش تأکید کرد: در این همایش آخرین دستاوردهای کسب‌شده در حوزه بهداشت محیط ارائه خواهد شد و ۱۰ استاد برجسته بین‌المللی این حوزه در این همایش حضور دارند.
وی با بیان اینکه ۵۳۸ مقاله برای همایش بهداشت محیط در زنجان مورد داوری قرارمی‌گیرد، گفت: ۳۳۵ مقاله پذیرش‌شده که به‌صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز کرد: سرب و روی و آلاینده‌های محیطی از مسائل مطرح‌شده در حوزه محیط زیستی است که در زنجان به آن پرداخته‌شده است.
قزلباش افزود: کیفیت هوا، تغییر اقلیم، کیفیت آب، فناوری‌های نوین تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت بحران آب و مدل‌سازی و کنترل آلاینده‌ها، مدیریت پسماندها از محورهای برگزاری همایش بهداشت محیط در زنجان است.