خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهره‌برداری از ۲ پروژه عمرانی دانشگاه بیرجند

فارس | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 14:12
مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسؤولان برگزار شد.
بيرجند،دانشگاه،رئيس،افتتاح،دانشجويي،علوم،ريال

مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسؤولان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسؤولان برگزار شد.
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند که عملیات اجرایی آن از سال 95 به مساحت 591 مترمربع آغاز شده بود امروز به بهره‌برداری رسید.
منابع اعتباری این پروژه به مبلغ یک میلیارد و 210 میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات ملی و اختصاصی تأمین شده به طوری که هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و اختصاصی و سه میلیارد و 600 میلیون ریال با کمک خیرین بوده است.
همچنین رستوران مکمل دانشجویی نیز به مساحت 250 مترمربع و با هزینه‌کرد سه میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.
احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشگاه بیرجند اولین دانشگاهی بود که طرح پایش سلامت کارکنان دانشگاه را اجرا کرد، گفت: با اجرای این طرح چندین سال است که شاخصه‌های سلامت کارکنان ثبت می‌شود.
حاجی‌زاده عضو بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند نیز با اشاره به احداث مرکز بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند، گفت: این سومین پروژه‌ای است که توسط بنیاد احداث و افتتاح می‌شود.
وی خواستار افزایش ضریب کمک وزارتخانه علوم به دانشگاه بیرجند شد و افزود: با توجه به اینکه جذب خیر در این منطقه محروم سخت است بنابراین باید ضریب کمک وزارتخانه به دانشگاه بیرجند افزایش یابد.
انتهای پیام/69039/ج/ر