خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پوستر جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی رونمایی شد

مهر | دین و اندیشه | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 13:58
پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم رونمایی شد.
اجتماعي،مسائل،جشنواره،فرهنگي،وزارت،ملي،الكترونيكي،دانشجويي،علوم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه رونمایی شد.
جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه مازندران و با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انجمن‌های علمی جامعه‌شناسی ایران، مددکاران اجتماعی ایران و روان‌شناسی اجتماعی برگزار می‌شود.
این جشنواره ملی با هدف توجه و اهتمام بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب‌های اجتماعی، تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و دانشگاه و بهره‌گیری از نتایج و یافته‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی به منظور ارائه راه‌حل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.
مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مسائل و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی مربوط در فضای مجازی محورهای جشنواره محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.
دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که از ابتدای سال ۱۳۹۰ تاکنون از رساله‌های خود دفاع کرده‌اند، امکان مشارکت در این جشنواره را خواهند داشت و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده است.
علاقه‌مندان جهت دریافت فراخوان این جشنواره ملی و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://farhangi.msrt.ir/fa/news/۴۵۷۹۴ مراجعه کنند؛ این سامانه امکان مشارکت و بارگذاری پایان‌نامه‌ها را فراهم کرده است.
همچنین در این آیین از نشریه الکترونیکی دوماهنامه «نامه فرهنگی» نیز رونمایی شد.