خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اظهارات مداخله‌جویانه سخنگوی پنتاگون درباره ادلب

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 22:46
سخنگوی پنتاگون گفت واشنگتن به اعمال فشار بر سوریه ادامه خواهد داد تا این کشور عملیات خود در ادلب را متوقف کند.
سوريه،ارتش،هافمن،واشنگتن،عمليات،تركيه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جاناتان هافمن» سخنگوی پنتاگون امروز چهارشنبه گفت که واشنگتن به اعمال فشار خود بر دولت سوریه تا زمانی که عملیات خود را در ادلب متوقف کند ادامه خواهد داد.
هافمن در جریان یک نشست خبری مدعی شد: واشنگتن اعمال فشار به سوریه را تا زمانی که ارتش این کشور حملات خود را در ادلب متوقف کند و به راه حل سیاسی روی بیاورد، ادامه خواهد داد.
سخنگوی پنتاگون بار دیگر در اظهارات بی‌اساس خود ارتش سوریه را به انجام حملات علیه غیرنظامیان متهم کرد.
هافمن در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن بیان این مطلب که روسیه و ترکیه در آستانه یک درگیری نظامی در منطقه قرار دارند، گفت: امیدواریم که این ۲ کشور به راه حلی برای جلوگیری از این درگیری دست پیدا کنند.
بیشتر بخوانید:
عملیات ارتش سوریه و گروه‌های مقاومت برای پاکسازی استان ادلب، آخرین مقر تروریست‌ها در این کشور، از چندی پیش آغاز شده است.
همزمان با پیشروی گسترده ارتش سوریه، ترکیه نیرو‌های بیشتری به ادلب اعزام کرده و ضمن تهدید ارتش سوریه، خواستار توقف فوری عملیات نیرو‌های سوری در ادلب شده است.
واشنگتن پیش از این نیز در ادامه اقدامات مداخله‌جویانه خود در سوریه، اعلام کرده که در تنش‌های ادلب از ترکیه حمایت می‌کند.
انتهای پیام/