خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تاکید عضو جریان صدر بر راهبردی بودن روابط با جریان حکیم

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 13:37
یک عضو ائتلاف سائرون،‌همپیمانی با جریان حکمت به رهبری عمار حکیم را راهبردی توصیف کرد و گفت ممکن است در قالب یک فراکسیون و ائتلاف در انتخابات آتی شرکت کنیم.
حكمت،ائتلاف،استراتژيك،اصلاح،حكيم،بازسازي،عضو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «امجد العقابی» عضو فراکسیون سائرون در پارلمان عراق اظهار داشت همپیمانی با جریان ملی حکمت به رهبری عمار حکیم استراتژیک است.
عضو فراکسیون اصلاح و بازسازی که شامل سائرون و حکمت است، تاکید کرد ائتلاف با جریان حکمت، استراتژیک است و تاثیرات مثبتی دارد و بر ملی بودن دلالت می‌‌کند.
همه اعضای داخل ائتلاف اصلاح به ارائه بهترین خدمات و وفاداری به کشور تمایل دارند.
وی افزود روابط میان سائرون و حکمت بسیار خوب است و هرگونه موضع‌گیری و اظهارنظری بر خلاف این مسئله، اشباه و نادرست است.
بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی الفرات، العقابی اظهار داشت روابط با جریان حکمت قوی و برادرانه است و نقاط مشترک زیادی میان ما وجود دارد.
وی افزود ما احساس می‌‌کنیم که سید عمار حکیم از ما و برای ماست، احساس نمی‌کنیم که به مثابه یک ائتلاف هستیم، بلکه یک مجموعه واحد هستیم، معتقدم در انتخابات آینده به سبب نزدیکی و همسویی زیاد در اهداف و نقاط مشترک، تحت یک نام و نه با دو نام(حکمت و سائرون) شرکت خواهیم کرد .
اعتراف یک نماینده به وجود اختلافات میان حکمت و سائرون
این در حالی است که جاسم بخاتی عضو جریان حکمت از گروه‌های تشکیل دهنده ائتلاف اصلاح و بازسازی(میان جریان صدر و جریان حکیم) از وجود اختلافات میان این جریان و ائتلاف سائرون خبر داده است، البته وی در عین حال گفته است تمام توافقات و گفت‌وگوها میان حکمت و سائرون همچنان در چارچوب استراتژیک آن ادامه دارد.
البخاتی در گفت‌وگو با شبکه السومریه اظهار داشت تمام توافقات و گفت‌وگوها میان ما و ائتلاف سائرون همچنان در چارچوب استراتژیک ادامه دارد و ما گام‌های ثابتی در این راستا برداشته‌ایم که مهمترین ثمره و نتیجه آن، تشکیل ائتلاف اصلاح و بازسازی است.
انتهای پیام/