خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم تسریع در اجرای فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 13:06
کرمان - معاون بهداری نیروی زمینی سپاه بر لزوم تسریع در اجرای فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان تاکید کرد.
سپاه،سطح،اخوان،مهدوي،زميني،سلامت،بيمارستان،پروژه،نيروي،جهادي

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اخوان مهدوی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه (س) بیان داشت: این کار جهادی در راستای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خوب و شهید پرور کرمان انجام گرفته است.
وی افزود: با توجه به این که کرمان منطقه قرارگاه جنوبشرق است و از طرفی استان فارس را در بهداشت و درمان پوشش می‌دهد امیدوارم در افتتاح این پروژه تسریع شود.
اخوان مهدوی اظهارداشت: چندین سال است که قصد داشتیم این پروژه را کلید بزنیم اما مشکلاتی وجود داشت؛ امیدواریم در بهره‌برداری این پروژه یک رکوردی داشته باشیم.
وی یادآور شد: ما باید زمینه خدمات بهداشت سلامت را فراهم کنیم که یکی از مسئولیت‌ها سپاه است؛ باید فرهنگ جهادی در تک تک افراد نهادینه شود.
فرمانده هماهنگ نیروی زمینی سپاه عنوان داشت: ما باید در بالاترین سطح در طب رزم و سامانه‌های بیمارستان مجهز شویم و همراه با استاندارهای علمی، سطح آموزش و مهارت‌های تخصصی از سطح گردان تا سطح بیمارستان در حال تعلیم را بالا ببریم.
وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر سپاه پیش روندگی و پیش برندگی همراه با برنامه‌های تحول آفرین است.
اخوان مهدوی به طرح‌های پیش روی سپاه اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر در حوزه سلامت نیرو یک برنامه ریزی دقیق می‌کنیم که حقوق بیمار و ایمنی را ارتقا دهیم که شامل هزار صفحه می‌باشد و یک سال است که بر روی آن کار شده است.
وی افزود: طرح رمضان تحت عنوان اقتصاد سلامت نظام بهره‌وری چهار سال است شروع شده، حداکثر استفاده از تولیدات داخل نیز در دستور کار است همچنین اشراف اطلاعاتی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی یکی دیگر از برنامه‌ها است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه طرح هجرت، میلاد تا میلاد خدمات مناطق محروم را در دستور کار دارد، گفت: از سال ۸۸ حدود ۱۸ میلیارد تومان خدمات از منابع داخلی نیروی زمینی به مردم ارائه شده است.