خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دولو: با متخلفان برخورد قاطع کردیم/ نباید همه‌چیز را فدای انتخابات کنیم

فارس | ورزشی | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 12:12
سرپرست فدراسیون هندبال گفت: پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی با متخلفان برخورد قاطع کردیم.
فدراسيون،ملي،تيم،هندبال،ليگ،كميته،برگزاري،جلسه،انتخابات،برگز ...

رمضانعلی دولو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای دیدار تیم‌های فرازبام و اسلام‌آباد اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که رخ داد بلافاصله جلسه کمیته انضباطی را برگزار کردیم و تصمیماتی گرفتیم هیچکس تاکنون به آن اعتراض نکرده است.
با متخلفان برخورد قاطع کردیم و نشان دادیم که اگر کسی دچار تخلف شود به صورت جدی تنبیه می‌شود.
زمانی که 5 هفته به پایان لیگ مانده بود از مسئولان استانی و تیم‌ها خواستیم که برای برگزاری مسابقات با شورای تامین استان خود هماهنگ باشند تا مشکلی رخ ندهد.
وی درخصوص اینکه برخی از مربیان و بازیکنان در مصاحبه‌های خود از عدم دریافت مطالبات‌شان گلایه می‌کنند، عنوان کرد: تا کنون هیچ مربی یا بازیکنی این موضوع را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام نکرده و ترجیح می‌دهند این گلایه‌ها را از طریق مصاحبه با رسانه‌ها مطرح کنند.
وظیفه فدراسیون دفاع از حق ورزشکاران و مربیان است؛ بنابراین اگر کسی این موضوع را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کند تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به حقش به کار خواهیم گرفت.
سرپرست فدراسیون هندبال درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: ما تقویم سال 98 را تا حدود زیادی بستیم و در همین راستا باید تکلیف تیم‌های ملی را هم تعیین کنیم.
متاسفانه حاشیه‌هایی که در لیگ اتفاق افتاد کمی زمان ما را گرفت و مجبور شدیم انتخاب سرمربی تیم ملی را به جلسه هفته آینده موکول کنیم.
به این ترتیب شنبه یا یک‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای با برخی از اهالی هندبال خواهیم داشت و همه چیز از جمله ایرانی یا خارجی بودن مربی بستگی به نظر اعضای آن کمیته دارد.
دولو افزود: ابتدا باید اجازه دهیم تا لیگ تمام شود و پس از آن راحت‌تر برای تیم ملی تصمیم‌گیری کنیم.
تلاش ما بر این است تا با خرد جمعی بهترین تصمیم را برای آینده هندبال بگیریم.
باید اردوهای تیم ملی را هم برنامه‌ریزی کنیم تا بعد از اتمام لیگ آغاز شود.
خوشبختانه برای تیم ملی ساحلی که مردادماه اعزام دارد تاکنون 5-6 مرحله اردو برگزار کرده‌ایم و شرایط نسبتاً خوبی دارند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا پروسه برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال اینقدر طولانی شده است، اظهار داشت: من دوست داشتم همان روز اولی که به فدراسیون آمدم انتخابات برگزار می‌شد، اما واقعیت این است که باید تایید صلاحیت‌ها اعلام شود تا پس از آن اقدامات بعدی انجام شود.
در حال حاضر 7 هیأت استانی با سرپرست اداره می‌شوند و باید برای آنها هم برنامه‌ریزی کرد.
با این وجود به نظر من نباید همه چیز را فدای انتخابات کرد و به همین دلیل ما قدم به قدم کارهای فدراسیون را هم جلو می‌بریم.
انتهای پیام/ر