خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رفتار نوآورانه و علمی، نیاز جدی شهرداری‌های کشور

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 12:06
بندرعباس - شهردار بندرعباس گفت: رفتار نوآورانه و علمی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نیاز جدی این بخش‌ها است که امیدواریم برگزاری این رخدادها در آن تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
شهري،مديريت،روستايي،همايش،نمايشگاه،نهمين،برگزاري،كشور،بندرعب ...

به گزارش خبرنگار مهر، عباس امینی‌زاده پیش ازظهر چهارشنبه در آیین آغاز به کار نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی که در سالن شهید آوینی برگزار شد، ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به همه مدعوین این گردهمایی بزرگ، اظهار کرد: این همایش یک اتفاق قابل توجه است که طی سال‌های گذشته با گردهم‌ آمدن مدیران شهری و روستایی، دستاوردها و تجربیات خود را ارایه می‌دهند.
وی افزود: برگزاری همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی فرصت مناسبی برای جمع‌بندی افکار مختلف پیرامون موضوعات شهری است.
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه، انتقال دانش مدیریت شهری با رویکرد استراتژیک‌پذیری مدیران شهری، اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسان این حوزه است که امیدواریم به بخش قابل توجهی از آن دست پیدا کنیم.
امینی‌زاده ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت به شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهای ایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی با تاکید بر رفتار نوآورانه و علمی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور تاکید کرد: محورهای مشخص شده برای این رخداد، موضوعات قابل توجه و دغدغه اغلب شهرها و روستاهای کشور است که خروجی حاصل از نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی می‌تواند در پیشبرد اهداف مشترک، تاثیر بسزایی داشته باشد.
اضافه می‌شود، نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا بوده و آماده بازدید علاقمندان است.