خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چهره شهری پارس‌آباد در نوروز متحول می‌شود/شکایت ازخبرنگاران ممنوع

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 11:46
اردبیل - فرماندار پارس‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های ویژه برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد شرایط مناسب برای گردشگران چهره شهری پارس‌آباد متحول خواهد شد.
توجه،شهرستان،مطالبات،علايي،فرماندار،يادآور،مناسبي

به گزارش خبرنگار مهر، علی علایی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در سال جاری اجازه این را نخواهیم داد که بساط دستفروشی در شهر برپا شده و چهره شهر مخدوش شود.
وی با دعوت از دستگاه‌های مربوطه برای اتخاذ تدابیر لازم برای ساماندهی دستفروشان، افزود: با توجه به نزدیک شدن به آغاز مسافرت‌های نوروزی توجه به زیباسازی شهری ضرورت داشته تا با آمادگی کامل خدمات لازم و مناسبی به مسافران ارائه شود.
فرماندار پارس‌آباد در ادامه به ضرورت توجه ویژه به مطالبات کارگران و پرسنل شرکت‌های مختلف و شهرداری‌های این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به قرارگیری در آستانه سال جدید مدیران و مسئولان این قبیل از مجموعه‌ها باید توجه ویژه‌ای به مطالبات موجود داشته باشند.
علایی از وضعیت رسانه‌های شهرستان نیز سخن گفت و یادآور شد: هیچ مسئولی حق شکایت از رسانه‌ها را نداشته و باید روابط بین مدیران و خبرنگاران تعمیق یابد.
به گفته وی وفاق و یکدلی که بین خبرنگاران و مسئولان شهرستانی ایجاد شده در توسعه شهرستان تاثیرگذار بوده و باید شرایط لازم برای افزایش چنین ارتباط تنگاتنگ و مناسبی فراهم شود.
فرماندار پارس‌آباد نقد را لازمه توسعه دانست و افزود: تلاش اصحاب رسانه برای بیان مطالبات مردم و انعکاس رویدادها ستودنی بوده و باید قدردان این قشر زحمت‌کش جامعه بود.