خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توقیف ۳ کامیونت حامل مرغ زنده در سرخه/ کشف ۳۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 11:32
سمنان - فرمانده انتظامی سمنان از توقیف سه دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده و گوشتی مشکوک توسط ماموران انتظامی سرخه خبر داد و گفت: از این خودروها سه هزار و ۸۷۳ قطعه مرغ قاچاق کشف و ضبط‌شد.
انتظامي،قاچاق،ماموران،سرخه،قاسمي،مشكوك،مرغ،راستاي

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح الامین قاسمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ماموران انتظامی سرخه در راستای اجرای طرح و برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای حوزه قاچاق و هرگونه فعالیت در این خصوص اقدام به ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی کردند، ابراز داشت: در این رابطه به سه دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده و گوشتی مشکوک و برای بررسی‌های بیشتر آن‌ها را متوقف می‌کنند.
وی ضمن بیان اینکه تناقض‌گویی‌های رانندگان غیربومی در ارائه مدرک و یا اسناد قانونی به پلیس ظن ماموران را به یقین تبدیل کرد، افزود: ماموران انتظامی سرخه در نهایت سه هزار و ۸۷۳ قطعه مرغ قاچاق را از این خودروها کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ارزش ریالی این محموله‌ها برابر نظر کارشناسان امر بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا صورت می‌گیرد و در این مسیر نیروهای انتظامی هوشیارانه عمل می‌کنند
قاسمی افزود: از هم استانی ها انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، کامیون‌هایی با پلاک مخدوش یا جابه جایی‌های کالا غیر واقع و مواردی از این دست بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.