خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارسال اولین پارت ابزار جراحی و دندانپزشکی ساخت ایران به کشور آلمان

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 11:16
رییس هیات‌مدیره شرکت فتاح طب پویا، از صادرات ابزار جراحی و دندانپزشکی شرکت فتاح طب پویا به کشور آلمان خبرداد.
شركت،فتاح،طب،پويا،صادرات،كشور،دندانپزشكي،جراحي

رییس هیات‌مدیره شرکت فتاح طب پویا، از صادرات ابزار جراحی و دندانپزشکی شرکت فتاح طب پویا به کشور آلمان خبرداد.
به گزارش اختصاصی ایسنا: امیر قریشی، رییس هیات مدیره شرکت صنایع ابزار جراحی و دندانپزشکی فتاح طب پویا با بیان اینکه این شرکت در چند ماه اخیر اقدام به مذاکره با کشورهای آسیایی و اروپایی جهت صادرات محصولات خود کرده است، اظهارداشت: کیفیت بالای محصول و رضایت پزشکان ایرانی از اولین و حائز اهمیت‌ترین اهداف این شرکت در بدو تاسیس بود و خوشبختانه تا به امروز فتاح طب پویا از آمار بالای رضایت مشتری برخوردار بوده است.
این مهم سبب تصمیم‌گیری جهت صادرات محصولات به خارج از کشور شد.
قریشی با اشاره به اینکه با تکیه بر توانمندی‌ها و کیفیت بالای محصولات داخلی نه تنها از تحریم‌ها عبور خواهیم کرد بلکه سهم بازار قابل توجهی در خارج از کشور نیز خواهیم داشت.
وی افزود: حضور فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی برای این شرکت به منظور معرفی ابزارهای دستی دندان‌پزشکی ایرانی و انتقال تجارب نقش بسیار مهمی در صادرات ایفا کرد.
هم‌اکنون این شرکت برای صادرات کالاهای خود به کشور ترکیه و عمان در حال رایزنی است.
رییس هیات مدیره شرکت صنایع ابزار جراحی و دندانپزشکی فتاح طب پویا تاکید کرد: روابط اقتصادی ایران با سایر کشورها و جوامع مترقی دنیا می‌تواند زمینه‌ساز همکاری مشترک شرکت‌ها و تولیدکنندگان مطرح ایرانی با شرکت‌ها و برندهای مطرح دنیا باشد و در این راستا شرکت‌های تولیدی هدف‌گذاری راهبردی در خصوص افزایش کیفیت محصول و قیمت‌گذاری مناسب جهت رقابت خواهند داشت.
انتهای رپرتاژ خبری