خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سبقت الهی و رستیمان صاحب مدال نقره و برنز شدند

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | جمعه، 25 بهمن 1398 - 16:09
دو بانوی ملی پوش کشورمان در فینال تپانچه بادی رقابت‌های آزاد دانمارک صاحب مدال نقره و برنز شدند.
فينال،تپانچه،بادي،دانمارك

فینال تپانچه بادی رقابت‌های آزاد دانمارک؛
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تپانچه بادی بانوان در حالی برگزار شد که گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان دو تیرانداز شایسته کشورمان با راهیابی به فینال توانستند با کسب بالاترین امتیاز پس از نماینده سنگاپور که به مدال طلا دست یافت صاحب عنوان دوم و سوم شوند و مدال نقره و برنز را به نام خود ثبت کنند.
رقابت‌های آزاد تیراندازی دانمارک از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه با حضور ۱۱۵ ورزشکار از ۱۰ کشور جهان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/