خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 04 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برندسازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | شنبه، 19 بهمن 1398 - 10:55
اسلامی در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی با اشاره به ضرورت برندسازی، آن را یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی خواند.
شهرسازي،صنعت،وزير،ارتقاء،كسب،درآمد

وزیر راه و شهرسازی:
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی بیشتر بخوانید: در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد ‌در صدی رسیدیم او بیان کرد: ما نباید تنها به فکر کسب درآمد باشیم بلکه باید به فکر ارتقاء دانش هم باشیم.
گرفتن سهم اقتصاد از بازار جهانی مهم است و باید آن را دنبال کنیم.
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی گفت: برندسازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است، که نیاز به اعتماد و مشتریان وفادار دارد که این مستلزم نگاه متفاوت است.او بیان کرد: ما نباید تنها به فکر کسب درآمد باشیم بلکه باید به فکر ارتقاء دانش هم باشیم.
گرفتن سهم اقتصاد از بازار جهانی مهم است و باید آن را دنبال کنیم.
اسلامی ادامه داد: اکنون ۴۱ امین سالروز انقلاب را جشن می‌گیریم که این ناشی از نه گفتن ماست به سلطه استکبار است.
وزیر راه و شهرسازی افزود: حتما در صنعت دریایی و ریلی می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم.
در جهت توسعه ایمنی حمل‌ونقل بار و مسافر باید امکاناتی را در نظر بگیریم تا رفاه بالایی داشته باشند.
جریان‌سازی برای ساخت داخل اهمیت دارد و باید پلتفرم آن را تقویت کنیم.
او گفت: در دو نهضت پیش رو امیدوارم رکورد جدیدی را ثبت کنیم.
انتهای پیام/