برندسازی یکی از ضرورتهای توسعه اقتصادی است
اسلامی در مراسم آئین تحویل خودروهای آتش نشانی با اشاره به ضرورت برندسازی، آن را یکی از ضرورتهای توسعه اقتصادی خواند.

وزیر راه و شهرسازی:
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی بیشتر بخوانید: در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد در صدی رسیدیم او بیان کرد: ما نباید تنها به فکر کسب درآمد باشیم بلکه باید به فکر ارتقاء دانش هم باشیم.
گرفتن سهم اقتصاد از بازار جهانی مهم است و باید آن را دنبال کنیم.
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آئین تحویل خودروهای آتش نشانی گفت: برندسازی یکی از ضرورتهای توسعه اقتصادی است، که نیاز به اعتماد و مشتریان وفادار دارد که این مستلزم نگاه متفاوت است.او بیان کرد: ما نباید تنها به فکر کسب درآمد باشیم بلکه باید به فکر ارتقاء دانش هم باشیم.
گرفتن سهم اقتصاد از بازار جهانی مهم است و باید آن را دنبال کنیم.
اسلامی ادامه داد: اکنون ۴۱ امین سالروز انقلاب را جشن میگیریم که این ناشی از نه گفتن ماست به سلطه استکبار است.
وزیر راه و شهرسازی افزود: حتما در صنعت دریایی و ریلی میتوانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم.
در جهت توسعه ایمنی حملونقل بار و مسافر باید امکاناتی را در نظر بگیریم تا رفاه بالایی داشته باشند.
جریانسازی برای ساخت داخل اهمیت دارد و باید پلتفرم آن را تقویت کنیم.
او گفت: در دو نهضت پیش رو امیدوارم رکورد جدیدی را ثبت کنیم.
انتهای پیام/