خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جلسه هیات علمی جایزه کتاب سال برگزار شد

مهر | فرهنگی و هنری | دوشنبه، 24 دی 1397 - 15:13
جلسه هیات علمی سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حضور اعضای هیأت علمی این جایزه برگزار شد.
نيكنام،حضور،خانه،علمي،جلسه،جايزه،كتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیات علمی سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برای بررسی آثار منتخب عصر دیروز یکشنبه ۲۳ دی در موسسه خانه کتاب برگزار شد.
در این جلسه نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب، ضمن عرض خیر مقدم به اعضای هیأت علمی، حضور این اساتید را منشأ خیر دانست و ابراز امیدواری کرد که حضور علمی و پرنشاط آنان به روند انتخاب کتاب های شایسته به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد.
اعضای هیأت علمی جایزه کتاب سال در این جلسه با توجه به ماهیت و رسالت موسسه خانه کتاب در برگزاری جایزه کتاب سال، به بررسی و ارزیابی نهایی کتاب های منتخب این دوره از جایزه کتاب سال اعم از برگزیده و شایسته تقدیر متناسب با حوزه تخصصی خود، ایده‌ها و نظرات پیشنهادی‌شان را ارائه کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی راد، نیکنام حسینی پور، حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری، هادی خانیکی، رضا اکبری، ولی‌الله محرابی، مریم حسینی، جوادمحقق، محمود کمره، محمدخزایی، سید سعید میرمحمد صادق و محمدجوادمرادی نیا در این جلسه حضور داشتند.