بیمه مسافرتی؛ مقایسه شرکتها، قیمت، پوششها و نحوه دریافت خسارت
هرساله با نزدیک شدن به سال جدید و تعطیلات نوروزی بسیاری از ما تصمیم میگیریم که برنامه یک مسافرت خاطرهانگیز را برای خود و خانوادهمان بریزیم.

هرساله با نزدیک شدن به سال جدید و تعطیلات نوروزی بسیاری از ما تصمیم میگیریم که برنامه یک مسافرت خاطرهانگیز را برای خود و خانوادهمان بریزیم.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه بازار، یک مسافرت دلچسب علاوه بر برنامهریزی به دلگرمی و امنیت هم احتیاج دارد.
خصوصاً اگر سفر شما به خارج از کشور باشد.
اگر در طول سفر برای شما اتفاق غیرمنتظرهای رخ دهد چه باید کرد؟
ما امنیت خاطر را چگونه میتوانیم برای سفرمان فراهم کنیم؟
کافی است برای بالا بردن آسودگی خاطر خود بهصورت آنلاین و در کمترین زمان، از طریق سایت فروش آنلاین بیمه، مانند بیمه بازار بیمه مسافرتی خود را سفارش دهید.
بیمه مسافرتی چیست؟
بیمه مسافرتی یکی از انواع بیمههاست که وقتی شخصی در طول سفر خود دچار حادثه و خسارتی شود بیمه خسارت و زیان آن را پرداخت میکند.
لازم به ذکر است فرد بیمهگزار باید قبل از سفر نسبت به دریافت بیمهنامه خود اقدام کند.
بایدتوجه داشته باشید که بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور است و برای پوشش هزینهها خطراتی که در طول سفرهای داخل کشور ممکن است شما را تهدید کند، بیمه حوادث انفرادی را میتوانید دریافت کنید.
پوششهای بیمه مسافرتی:
دارو
مراقبت پزشکی و بستری
هزینه بازگشت
دندانپزشکی
بازگشت افراد خانواده
بازگشت جسد
سفر اورژانسی خانواده
فوت اعضای خانواده
اطلاعات جغرافیایی و قانونی
تضمین اعتبار
وجه نقد
کمک حقوقی
گم کردن گذرنامه
گم کردن یا تأخیر بار
پوششها و سقف تعهدات به یورو
مدت اعتبار بیمه مسافرتی:
بیمه مسافرتی که خریداری میکنید تا یک سال اعتبار دارد و بیمه مسافرتی شما دقیقاً از زمانی که پاسپورت شما مهر میخورد شروع میشود.
بیمهنامه صادره ششماهه و دوازدهماهه برای سفرهای متعدد معتبر است.
مشروط بر اینکه مدت هر سفر بیش از ۹۲ روز متوالی نباشد.
شیوه پرداخت خسارت:
هرگونه اعلام خسارت باید حداکثر ظرف مدت ۱۶۸ ساعت به شرکت امدادرسان رایس شوتز اطلاع داده شود.
هزینههای مربوط به بیماریهای موجود، عود شونده، مزمن، ادامهدار یا بیماریهایی که بیمهشده قبلاً به آنها مبتلا و تحت درمان بوده است قابل پرداخت نیست.
حوادث ناشی از ریسکهای شغلی بیمهگزار تحت پوشش نیست.
بیمههای مسافرتی را شرکتهای مختلفی ارائه میکنند که میتوان ازجمله آنها بیمه آسیا، دانا، سرمد، بیمه ما و پاسارگاد را نام برد.
امدادرسانی و نحوه دریافت خسارت در هنگام بروز حادثه.
پیش از هرگونه اقدام، بیمهشده باید تلفنی با شرکت امدادرسان تماس گرفته و نام خود، نام شرکت بیمهگر، شماره و تاریخ اعتبار بیمهنامه مسافرتی.
تلفن و آدرس محلی که بتوان با وی تماس گرفت.
شرح مختصر مشکل و خدماتی که نیازمند است و تاریخ ورود به کشور میزبان را به شرکت امدادرسان اعلام کنند.
اینجا چند مرکز امدادی شرکتهای بیمه مختلف را مشاهده میکنید:
بیمه سامان
برای هر نوع کمکرسانی در سراسر دنیا بیمهشده میبایست اجباراً و فوراً قبل از هر نوع اقدام شخصی با مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته شرکت کمکرسان با شماره زیر تماس بگیرد:
Assistance Provider: شرکت کمکرسان (لبنان) ۵۴۸۳۵۶ _ (۴) _ ۹۶۱+
بیمه آسیا
در صورت اضطرار بیمهشده باید الزاماً و فوراً با مرکز ۲۴ ساعته شرکت امدادرسان به شرح زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس: ۲۸۸۸۶۵۷۹۶-۳۰-۰۰۴۹
بیمه پاسارگاد
ASSISTANCE PROVIDER:
کمکرسان ایران SOS:
۴ -۰۲۱۸۸۶۴۸۶۲۰
کمکرسان اواسان: ۰۰۴۱۲۲۹۲۹۵۲۵۲
بیمه ما
ASSISTANCE PROVIDER
لبنان: ۵۴۸۳۵۸(۴)۹۶۱+
جمهوری اسلامی ایران: ۸۸۱۹۲۷۰۹(۲۱)۹۸+
قیمت بیمه مسافرتی
هرکدام از شرکتهای بیمهای با توجه به شرایطی که دارند قیمتهای آنها نیز متفاوت است.
باید توجه کرد که قیمت بیمه مسافرتی با توجه به سن و تعداد افراد و مقصد و شرکت بیمهای که انتخاب میکنند متفاوت نیز است پس در هنگام ثبت سفارش نسبت به این اطلاعات دقت لازم را انجام دهید، زیرا باعث تغییر در مبلغ بیمهنامه میشود.
گاهی در هنگام خرید بیمه مسافرتی خرید بیمهنامه همراه با تخفیفانی نیز است که با کاهش قیمت بیمهنامه نیز همراه است.
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت بیمهبازار به آدرس: /https://bimebazar.com/travel-insurance و واردکردن اطلاعات خود، قیمت بیمه مسافرتی در تمام شرکتهای بیمه را مشاهده کرده و پس از مقایسه و انتخاب بهترین بیمه، سفری خوش را تجربه کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی