خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تئاتر و سینمای بوشهر نیازمند حمایت ویژه/ مفاخر استان معرفی شوند

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 15:00
بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خواستار معرفی مفاخر استان شد و گفت: حوزه تئاتر و سینمای استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه است.
مناسبي،اسلامي،هنري،فرهنگ،ارشاد،فرهنگي،استان،بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی ظهر دوشنبه در آئین و تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه فرهنگی و هنری دارای جایگاهی ویژه و تاریخی درخشان هستند.
وی با اشاره به نقش محوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فعالیت‌ها و امور فرهنگی خاطرنشان کرد: این وزارت‌خانه به عنوان محور فعالیت‌ها در این بخش شناخته می‌شود و مسئولیت مهمی بر عهده دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر نیز با توجه به ظرفیت‌های بسیار مهمی که در عرصه فرهنگی و هنری موجود است، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد رسالت سنگینی بر عهده دارد.
وی با اشاره به تدوین سند توسعه فرهنگی اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: بخشی از برنامه مربوط به فرهنگ و ارشاد است که باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود تا شاهد دستیابی به دستاوردهای مناسبی باشیم.
خورشیدی با اشاره به اینکه باید ادبا، شاعران، نویسندگان و مفاخر فرهنگی استان بوشهر به خوبی معرفی شود، ادامه داد: باید تلاش گسترده‌ای برای شناساندن مفاخر فرهنگی و هنری استان بوشهر صورت گیرد.
وی خواستار حمایت ویژه از حوزه تئاتر و سینمای استان بوشهر شد و افزود: در زمینه مکان‌های عرضه محصولات فرهنگی در استان بوشهر شاهد کمبودهایی هستیم که باید برای رفع این مشکل تلاش شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر برگزاری جشنواره‌های ملی در استان بوشهر با هدف برندسازی برای استان گفت: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا پاسخ مناسبی به مطالبات جامعه فرهنگی و هنری بدهیم.
در این آئین با تقدیر از تلاش‌های حمیده ماحوزی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرم‌پور به عنوان مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معارفه شد.