خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وقوع دو تصادف در آزادراه کرج/ ۳۲ نفر مصدوم شدند

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 14:56
کرج - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به وقوع دو حادثه تصادف در محور کرج - قزوین، از مصدوم شدن ۳۲ نفر خبر داد.
نفر،بيمارستان،كرج،مصدومان،حادثه

مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع دو فقره تصادف در استان، اظهار کرد: اولین حادثه مربوط به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور کرج - قزوین محدوده پل کردان بود که منجر به مصدوم شدن ۲۰ نفر شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین حادثه مربوط به‌تصادف یک دستگاه مینی‌بوس بوده است، گفت: در این حادثه که در محور کرج – قزوین رخ داد ۱۲ نفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز مجموع مصدومان این در حادثه را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان به بیمارستان‌های امام صادق هشتگرد، بیمارستان امام حسن (ع) نظرآباد و بیمارستان شهید مدنی شهرستان کرج منتقل شدند.
بابایی با تأکید بر اینکه علت تصادف از سوی پلیس در حال بررسی است، گفت: حال مصدومان این حادثه خوب گزارش‌شده و بسیاری از آن‌ها از بیمارستان مرخص شده‌اند.