خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرماندار ساری: مسئولان مسابقه خدمت بی‌منت را در خود تقویت کنند

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 14:54
فرماندار ساری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: مسئولان مسابقه خدمت بی‌منت را در خود تقویت کنند.
مشكلات،مسئولان،خدمت،رضايي،ساري،بخشدار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس‌علی رضایی امروز در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ساری اظهار داشت: در هر مسئولیتی قرار بگیریم خادم ایثارگران بوده و شهدای مدافع حرم انسان‌های ویژه ای بودند و به این دلیل نام آنان را باید زنده نگه داریم.
وی افزود: خدمت به مردم و جامعه و همه کسانی که در مسند مدیریت قرار می‌گیرند یک فرصت است و عیار هر مدیر در نظام مقدس خدمت به مردم است.
اگر هر چه وقت بیشتر بگذارد و تلاش بیشتر بکند و مشکلات مردم توجه کند و راه حلی برای رفع مشکلات اتخاد کند عیار ان مدیر مشخص خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه همه مدیران باید خدمت بی منت به مردم داشته باشند، تصریح کرد: به مردم حق ندارید منت بگدارید اگر مشکلی از مردم رفع کردید وظیفه خودتان را انجام داده اید.
فرماندار ساری با بیان مردم انسان‌های بسیار هوشیار و قدرشناس هستند، ادامه داد: اگر برای مردم کار کنیم مردم قضاوت کنندگان خوبی برای ما مسئولان هستند و مسئولان از انتقادها استقبال کنند و در جهت دغدغه رسانه‌ها و مردم تلاش کنند.
رضایی با بیان اینکه عملکرد کار بخشدار سابق در بین مردم وجود دارد، افزود: ما از زحمات بخشدار سابق تقدیر می‌کنیم.
وی با بیان اینکه بخشدار جدید فرد بسیار فعال و پیگیر کارها بوده و بنده از وی خواستم بخشداری مرکزی را بپذیرد، خاطرنشان کرد: مسئولان در کنار مردم باشید رمز موفقیت خودتان را در نزدیکی به مردم بدانید و در کنار مردم دغدغه‌های آنان گوش کنید تا گره‌ای از مشکلات مردم را برطرف کنید.
انتهای پیام/ح