خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شد+حکم

فارس | برگزیده، اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:37
با حکم پیروز حناچی شهردار تهران سیدمهدی نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران شد.
حكم،تهران،نادمي،حناچي،سازمان،عزير

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، چندی پیش حناچی نادمی را به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب کرد اما در نهایت حکم مدیرعاملی وی را امضاء کرد.
حناچی در حکم نادمی آورده است: امید به استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه و با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد آن سازمان موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیر تهرانی به ویژه بازنشستگان معزز شهرداری تهران را فراهم آورید.
در ادامه حکم آمده است انتظار مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه‌های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و اسناد فرادستی با رعایت حقوق ذی‌نفعان تنظیم و عمل کنید.
انتهای پیام/