خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تولد دوقلوهای عجول اهوازی در آمبولانس اورژانس

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 09 بهمن 1398 - 13:59
مسئول فوریت‌های پزشکی اهواز از تولد دوقلوهای اهوازی در آمبولانس خبر داد.
اهواز،مادر،اورژانس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز اکیپ اورژانس برای انتقال مادر باردار اقدام کردند که دوقلوهای عجول اهوازی در آمبولانس متولد شدند.
در همین ارتباط منصور پورحسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ساعت 8:40 دقیقه صبح امروز پرسنل اورژانس به‌منظور انتقال مادر باردار اقدام کردند که دوقلوهای اهوازی در آمبولانس اورژانس متولد شدند.
وی افزود: مادر این نوزادان 29 ساله ساکن منطقه سپیدار اهواز است که در دومین زایمان خود دوقلو به‌دنیا آورد.
مسئول فوریت‌های پزشکی اهواز بیان کرد: مادر و فرزندانش بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل شدند و حال عمومی آنها خوب است.
انتهای پیام/331/ح