خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بنیاد صیانت از خانواده در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:56
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از طلاق و مشکلات خانواده‌های در حوزه‌های مختلف بنیاد صیانت از خانواده در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
پيشگيري،بنياد،طلاق،استان،خانواده،اردبيل،آسيب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی و هماهنگی راه‌اندازی بنیاد صیانت از خانواده در اردبیل اظهار داشت: در راستای پیشگیری از طلاق و مشکلات خانواده‌های در حوزه‌های مختلف بنیاد صیانت از خانواده در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
وی بیان کرد: برجسته کردن جایگاه خانواده، ارکان کارکردی آن، کاهش طلاق و مناقشات خانوادگی، افزایش سطح امنیت در نهاد خانواده، اصلاح، ترمیم و نیز باز اجتماعی کردن افراد خانواده‌های آسیب دیده و در معرض آسیب از جمله اهداف راه‌اندازی و ایجاد این بنیاد در استان است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: این اهداف در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده به منظور پیشگیری از طلاق و فروپاشی آن است که با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در اردبیل فعالیت خود را آغاز می‌کند.
خدادادی تصریح کرد: یکی از معضلات و مشکلات اجتماعی که در استان وجود داشته و بخش‌های مختلف را تحت تاثیر قرار می‌دهد آسیب طلاق بوده که کاستن از این آسیب و کنترل آن یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در صدد دستیابی به این مهم هستیم.
وی گفت: انتظار می‌رود نهادهای متولی در این زمینه فعالیت‌های خود را توسعه و گسترش داده و زمینه برای کاهش این آسیب را در سطح استان فراهم آورند و برای کنترل این آسیب انتظار می‌رود مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج مورد توجه جدی قرار گیرد.
انتهای پیام/ش