خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گلایه مسافران فرودگاه تبریز از خدمات‌دهی نامطلوب؛ از آسیب‌رسانی به چمدان‌ها تا تاخیر در جابه‌جایی‌

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 06 بهمن 1398 - 14:12
مسافران فرودگاه تبریز از کندی خدمات‌رسانی و بعضا خدمات رسانی نامطلوب گلایه‌مند هستند.
فرودگاه،مسافران،تسنيم،تبريز،عذرخواهي،تاخير

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسافران فرودگاه تبریز از کندی خدمات رسانی و بعضا خدمات رسانی نامطلوب گلایه‌مند هستند.
آخرین موردی که مسافران پرواز مشهد به تبریز به خبرگزاری تسنیم ارسال کردند، در زمینه تاخیر انتقال مسافران با اتوبوس از هواپیما به سالن فرودگاه، تاخیر زیاد در تحویل بار همراه مسافر و آسیب دیدن ساک‌های مسافران به دلیل پرتاب آن روی تسمه انتقال بار بود.
مسافرانی که در محل بودند، نبود راننده و برخورد بد برخی از عوامل فرودگاه را موجب گسترش نارضایتی مردم و بلند شدن صدای اعتراض می‌دانند.
به گزارش تسنیم، این اتفاقات در حالی رخ داد که کوچکترین عذرخواهی فرودگاه را شاهد نبودند و کسی پاسخگوی آسیب به کالاهای همراه مسافرین نبود و برخی وعده شکایت از فرودگاه را مطرح کردند.
این تنهایک نمونه از اعتراضات بود که در سایر پروازها نیز تکرار می‌شود ولی صدای آنها کمتر شنیده می‌شود.
امیدواریم مسئولین فرودگاه به ویژه مدیرکل غیربومی فرودگاه فکری به این کاستی‌ها کرده و در مواقع لزوم حداقل انتظار مردم، عذرخواهی آنهاست.
انتهای پیام /111/ش