خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم ملی هندبال ایران

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 18:44
تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مهم‌ترین دیدار امشب قهرمانی هندبال آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.
تيم،جنوبي،كره،بازي،ملي،قهرماني،هندبال،دروازه،آسيا،ايران،استك ...

قهرمانی هندبال آسیا؛
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی امشب از سری رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، هندبالیست‌های ایران در حالی پا به این رقابت گذاشتند که در مجموع ۴ دیدار انجام شده شان در دور اول و دوم این رقابت‌ها آمار ۲ برد و ۲ باخت را ثبت کرده بوند و اگر می‌توانستند برنده این بازی باشند هم به نیمه نهایی قهرمانی آسیا صعود می‌کردند و هم برای دومین مرتبه در تاریخ سهیمه رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب می‌کردند.
تیم ملی هندبال کره جنوبی هم در حالی به میدان آمد که در ۵ بازی گذشته اش آمار ۳ برد و یک باخت ثبت کرده بود و اگر آن‌ها هم می‌توانستند برنده این دیدار باشند برای سیزهمین مرتبه سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهانی را کسب می‌کردند و به نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رسیدند.
چشم بادامی‌ها چندی پیش موفق شدند به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا برسند و سهمیه حضور در مسابقات پلی آف را کسب کنند، آن‌ها در همان مسابقات هم با تیم ملی کشورمان بازی کرده بود و با نتیجه ۲۵ - ۲۴ شکست خورده بودند، کره‌ای ها، اما تیم دست پا بسته‌ای نبودند و با تیمی جوان و سرعتی به این مسابقات پا گذاشتند، آن‌ها پر افتخار‌ترین تیم قاره کهن هستند و ۷ حضوردر المپیک و مدال نقره آن، ۱۲ دوره حضور در مسابقات قهرمانی جهان، ۷ مدال طلای بازی‌های آسیایی و ۹ مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را در اختیار دارند.
نیمه اول /
بازی برای تیم ملی کشورمان با ترکیب مجتبی حیدر پور الله کرم استکی سعید حیدری راد پریا نوروزی نژاد آغاز شد.
نخستین حمله در این مسابقه توسط چشم بادامی‌ها انجام شد حمله‌ای که البته برای آن‌ها سودی نداشت و توپ آن‌ها از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
در ادامه کار بازیکنان تیم ملی کشورمان حمله را ترتیب دادند و موقعیت جدی را به دروازه کره جنوبی ایجاد کردند البته شوت الله کرم استکی در ادامه با اختلاف کمی از کنار دروازه کره جنوبی به بیرون است پس از آن هم بازی دوباره در اختیار بازیکنان کره جنوبی بود آن‌ها در حمله دفعه دوم شان هم نتوانستند برگزار شد تیم ملی ایران در ادامه کار ضربه دیگری را به سمت دروازه کره جنوبی شلیک کرد که این بار تیر دروازه مانع گلزنی شد.
سومین حمله کره جنوبی به روی دروازه ایران، اما برای این تیم نخستین گل بازی را در پی داشت در ادامه توپ‌های نوروزی نژاد و ضربه خوب الله کرم استکی بازی را برابر کرد.
یک اشتباه از تیم ملی کشورمان برای کره جنوبی گل دوم را در پی داشت تا نتیجه ۲ بر یک به سود این تیم تا دقیقه ۵ بازی باشد.
بیشتر بخوانید:
حبیبی: بازی‌های فشرده، باعث مصدومیت بازیکنان تیم ملی هندبال شد
موسوی: دوست دارم برابر تیم ملی هندبال کره جنوبی بازی کنم
رضایی: استکی در دیدار مقابل تیم ملی هندبال کره جنوبی می‌تواند به ما کمک کند
در حال تکمیل ...