خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حدادی مهمان ویژه هفته 21 لیگ برتر بسکتبال/ شکست خانگی مهرام مقابل پتروشیمی

ایسنا | ورزشی | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 18:24
تیم‌ مهرام تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ بسکتبال، در خانه مغلوب پتروشیمی بندرامام شد.
كوارتر،–،مهرام،بازي،تهران،پتروشيمي،تيم،بسكتبال،امتياز،بندرام ...

تیم‌ مهرام تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ بسکتبال، در خانه مغلوب پتروشیمی بندرامام شد.
به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ‌برتر بسکتبال ایران، با برگزاری شش دیدار هم زمان از ساعت ۱۶ امروز (پنج‌شنبه) سوم بهمن ماه پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار، تیم مدعی مهرام تهران در خانه با نتیجه ۶۴ - ۶۱ مقابل مهمان خود پتروشیمی‌ بندرامام دیگر مدعی لیگ را شکست خورد.
تیم پتروشیمی‌بندر امام با ترکیب رسول مظفری، حامد حسین‌زاده، محمد حسن‌زاده، اشکان خلیل‌نژاد و محمد یوسف‌وند وارد زمین شد و مهرام تهران نیز در نبود کاپیتان صمد به دلیل مصدومیت، با ترکیب ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، امیرحسین خندان‌پور، فرید اصلانی و مهرداد آتشی کوارتر نخست را فوق‌العاده شروع کرد.
شاگردان هاشمی با عملکردی بی نقص در دفاع، حملات پتروشیمی را یکی پس از دیگری دفاع کرد تا نهایتا ۱۹ - ۶ پیروز‌ کوارتر اول بازی شود.
در کوارتر دوم هم برتری مهرام نسبت به حریف ادامه یافت تا با پرتاب‌های سه امتیازی سینا واحدی و متین جلالیان، شاگردان فرزاد کوهیان را با حساب ۳۷ - ۱۷ در نیمه نخست شکست دهد.
با شروع کوارتر سوم پتروشیمی عملکرد بهتری در حملات و دفاع داشت تا با درخشش نفراتی چون مظفری و مشایخی، اختلاف را به ۱۰ امتیاز کاهش دهد.
شاگردان کوهیان این‌ کوارتر را ۲۴ - ۱۴ باپیروزی پشت سر گذاشتند.
در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار حساس، صمد نیکخواه‌بهرامی کاپیتان تیم مهرام تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای بازی روی‌ نیمکت بود، وارد زمین شد.
در اواسط این‌ کوارتر با درخشش مشایخی در پرتاب‌های‌ سه و دو‌ امتیازی، پترو اختلاف را در امتیاز ۵۴ - ۵۱ به سه امتیاز کاهش داد تا هاشمی تقاضای وقت استراحت کند.
۱۱ ثانیه مانده تا پایان این بازی، با پرتاب سه امتیازی مظفری پتروشیمی ۶۲ - ۶۱ از میزبان ‌خود پیش افتاد تا هاشمی تقاضای وقت استراحت کند.
با ورود تیم‌ها به زمین، پترو دو امتیاز دیگر را از پرتاب پنالتی به دست آورد تا ۶۴ - ۶۱ برنده این دیدارحساس شود.
حامد حدادی سنتر و ستاره تیم ‌ملی ایران که در حال حاضر برای تیم نانجینگ چین بازی می‌کند، به عنوان مهمان ویژه در سالن بسکتبال آزادی حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.
نتایج بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال:
ذوب‌آهن اصفهان ۵۴ – ۸۳ آویژه صنعت مشهد
مهرام تهران ۶۱ – ۶۴ پتروشیمی بندرامام
شورا و شهرداری قزوین ۶۲ – ۹۲شهرداری گرگان
شیمیدر قم – نیروی زمینی
رعد پدافند هوایی شهرکرد – نفت آبادان
مس کرمان – توفارقان آذرشهر
اکسون تهران – شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۸:۳۰)
تکمیل می‌شود...