خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه‌های منطقه شمیرانات به دلیل بارش برف بسته نشده است

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 17:03
فرماندار شهرستان شمیرانات درباره خدمت رسانی به شهروندان شهرستان به دلیل بارش برف توضیحاتی داد.
شميرانات،برف،شهريور،بارش،شهرستان،شهري،شرايط

شهریور خبر داد؛
ب ه گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در گفتگو رادیویی درباره خدمت رسانی به شهروندان شهرستان شمیرانات به دلیل بارش برف اظهار کرد: شهرستان شمریانات دو بخش شهری و روستایی دربردارد که شامل؛ تجریش و منطقه یک تهران، اشون فشم، میگون، لواسان، شمشک و رودبار قصران است.
شهریور بیان کرد: در معابر برون شهری و جاده‌های مواصلاتی حتی پس از بارش برف رفت و آمد داریم چراکه به علت تجربه‌ای که در برخورد با چنین موقعیت‌هایی داریم اقدامات برف رویی انجام شده و در سخت‌ترین شرایط هم اجازه ندادیم که جاده‌ها بسته شود.
وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا در این شرایط اگر کار اضطراری ندارند به جاده نیایند و اگر هم به جاده می‌آیند وسایل مورد نیاز برای شرایط برفی را همراه داشته باشند.
فرماندار شمیرانات گفت: در منطقه شمیرانات تمام خیابان‌ها و بلوار‌های اصلی با تلاش همکاران در شهرداری، دهیاری، بخشداری باز است و هیچ معبر اصلی به علت بارش برف بسته نشده است.
شهریور افزود: تا این لحظه هیچ گزارشی درمورد بسته بودن معابر و خیابان اصلی نداریم و ممکن است کوچه‌ای بسته شده باشد که همکاران ما برای رفع این مشکل حتما مراجعه خواهند کرد.
انتهای پیام/