خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

1750 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

ایسنا | اقتصادی، استان‌ها | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 15:36
با حضور دکتر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس بنیاد مسکن، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان استانی و محلی و علما و بزرگان و معتمدان 1750 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار گرفتند.
مسكوني،واحد،خاش،بلوچستان،سيستان،افتتاح،نوبخت،قرار،قاسم،پروژه

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور دکتر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس بنیاد مسکن، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان استانی و محلی و علما و بزرگان و معتمدان 1750 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار گرفتند.
محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح 1750 واحد مسکونی محرومان سیستان و بلوچستان در قاسم آباد خاش بیان کرد: طی دیروز و امروز 2750 واحد مسکونی در شهرهای این استان افتتاح شده و خود را متعهد می دانیم تا پایان سال آینده افزون بر 50 هزار واحد مسکونی را در سیستان و بلوچستان اجرا و تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: سال قبل کلنگ ساخت 12 هزار واحد مسکونی این استان را در همین روستای قاسم آباد خاش به زمین زدیم و الحمدلله با تلاش و همت بلند دولت شاهد تحقق وعده ها هستیم.
نوبخت اظهار داشت: از درخواست ها و مطالبات مهم مردم خاش که از سوی فرماندار این شهرستان نیز عنوان شد دو بانده کردن محور خاش به زاهدان و بازگشائی راه دسترسی به مرز روتک بوده که قول دادیم در همین جا این پروژه ها هم در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمین اجرا و افتتاح شوند.
وی ادامه داد: برای تکمیل بیمارستان خاش و کمک به شهرداری ایرندگان خود را متعهد می دانیم.
با توجه به اینکه 400 واحد مسکونی ویژه محرومین از تعهدات دولت و بنیاد مسکن بوده که از سال قبل تاکنون در خاش از سهمیه 12 هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان قرار شده که اجرا و دهه فجر امسال افتتاح شوند و هم اینک با گذشت یکسال کار زیادی انجام نگردیده، بنابراین این موضوع سبب گلایه مندی مردم شهرستان قرار گرفت که چرا در زمان سفر آقای دکتر نوبخت یک پروژه از مسکن محرومین کمیته امداد مربوط به رحیم جمالزهی در قاسم آباد مورد افتتاح قرار گرفت و برای همین پروژه 40 میلیون تومان کمیته امداد هزینه کرده است.