خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزئیات شهریه دانشجویان شبانه و پردیس‌های خودگردان دانشگاه علامه اعلام شد

ایسنا | دانش و فناوری | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 12:49
دانشگاه علامه طباطبایی شهریه نیم سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ برای دوره‌های شبانه و پردیس خودگردان دانشجویان دانشگاه را اعلام کرد.
شهريه،دانشگاه،اعلام

دانشگاه علامه طباطبایی شهریه نیم سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ برای دوره‌های شبانه و پردیس خودگردان دانشجویان دانشگاه را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، براساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، شهریه نیم سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان دوره شبانه و پردیس‌های خودگردان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشخص شد.
براساس اعلام این دانشگاه، دانشجویان ورودی سال 98 گروه علوم انسانی دوره کارشناسی شبانه باید مبلغ دو میلیون و ۲۲۵ هزار ریال به عنوان شهریه ثابت به این دانشگاه پرداخت کنند و این میزان برای سایر گروه‌ها از ۵۲۹ تا ۴۶۰ هزار تومان قابل تغییر است.
همچنین شهریه ثابت مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان دوره شبانه سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیز برای ورودی‌های ۹۷ و ۹۸ از ۷۸۱ تا ۹۲۴ هزار تومان متغیر اعلام شده است.
شهریه ثابت دوره دکتری پردیس خودگردان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیز برای ورودی‌های سال ۹۸ نیز از هفت میلیون و ۲۶۰ هزار تومان برای گروه علوم انسانی تا ۲۳ میلیون برای سایر گروه‌ها متغیر اعلام شده است.
انتهای پیام