خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۶ تور لاکچری اروپا که نباید از دست داد!

ایسنا | بازار | چهارشنبه، 02 بهمن 1398 - 16:45
تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است.
تور،اروپا،گردشگري،سفر،تورهاي،نوروز،ايتاليا،انتخاب،سوئيس،مقصد ...

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ققنوس، تعطیلات طولانی و آب‌وهوای مناسب از اصلی‌ترین دلایل جذابیت سفر در نوروز است.
در میان تورها و مقصدهای مختلف، بسیاری از افراد تمایل دارند تا با تور اروپا به این قاره زیبا سفر کنند.
اما در این میان گردشگرانی هستند که دوست دارند تور اروپا را در قالب سفری با کیفیت و خاص تجربه کنند؛ سفری که برترین خدمات را داشته و همه‌چیز به‌طور کامل برنامه‌ریزی‌شده باشد.
این افراد به دنبال یک تور اروپا لاکچری هستند تا تعطیلاتی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.
در این متن ۶ تور اروپا لاکچری را برای شما معرفی کرده‌ایم تا اگر شما نیز دوست دارید با تورهای لاکچری اروپا سفر کنید، بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.
تور فرانسه
تور فرانسه از بهترین تورهای نوروزی اروپا است.
سفر به فرانسه و پاریس، اولین انتخاب گردشگرانی است که تور اروپا را برای نوروز ۹۹ انتخاب کرده‌اند.
فرانسه برترین مقصد گردشگری جهان است و بیشترین میزان گردشگران ورودی را به خود اختصاص داده است.
با شرکت در تور فرانسه و سفر به شهر نور و عشق، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مطرحی مانند برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای، خیابان شانزلیزه و ...
بازدید کنید.
تور سوئیس
اگر به دنبال یک تور اروپا هستید که هم از طبیعت خارق‌العاده‌اش لذت ببرید و هم شهرهای بینهایت زیبایی داشته باشد، بدون شک باید تور سوئیس را انتخاب کنید.
بخشی از جذابیت‌های تور سوئیس به‌عنوان یک تور اروپا لاکچری، به طبیعت این کشور مربوط است.
دشت‌ها و مراتع سرسبز سوئیس با رودهای خروشان و دریاچه‌های زیبا از یک‌سو و رشته‌کوه‌های بلند پوشیده از برف و پیست‌های اسکی از سویی دیگر باعث شده تا سوئیس به یک گزینه مهم برای تور اروپا تبدیل شود.
اما علاوه بر طبیعت، شهرهای زوریخ، ژنو، برن، لوسرن و لوگانو از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در تور سوئیس نوروز ۹۹ خواهند بود.
تور ایتالیا
مگر می‌شود از گردشگری و تور اروپا گفت و نامی از تور ایتالیا نبرد؟
ایتالیا با داشتن تاریخ و تمدنی بسیار غنی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تور اروپا در نوروز ۹۹ است.
رم اصلی‌ترین مقصد گردشگری ایتالیا است که با داشتن آثار شگفت‌انگیزی مانند آمفی‌تئاتر عظیم کلوسئوم، فواره تروی، کلیسای سنت پیتر در واتیکان و ...
باعث شده است کمتر کسی در سفر به رم تردید داشته باشد.
اما جذابیت‌های تور ایتالیا تنها به رم محدود نمی‌شود زیرا هر گوشه از این کشور مملو از آثار حیرت‌انگیزی است که شمارا برای شرکت در تور ایتالیا متقاعد می‌کند.
شهرهایی مانند فلورانس، ونیز و میلان دیگر مقصدهای مهم گردشگری در ایتالیا هستند.
تور اسپانیا
اسپانیا به دلیل هم‌جواری با اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه، آب‌وهوای معتدل و گرم‌تری نسبت به کشورهای اروپای مرکزی دارد؛ اما این تمام دلیل جذابیت اسپانیا در میان دیگر تورهای اروپا نیست.
این کشور با داشتن سواحل و جزیره‌های آفتابی و همچنین جاذبه‌های گردشگری متعدد در شهرهایش، به دومین مقصد پرطرفدار گردشگران تور اروپا تبدیل‌ شده است.
بارسلونا با داشتن آثار معماری خاص آنتونی گائودی، به‌عنوان بزرگ‌ترین مقصد گردشگری اسپانیا شناخته می‌شود.
شور و هیجان و سرزندگی مردم بارسلونا و فرهنگ اسپانیولی که در رگ‌های این شهر جریان دارد، بارسلونا را به یکی از بهترین مقصدهای تور اروپا بدل کرده است.
تور بلژیک
بلژیک، این کشور کوچک اما زیبا، در شمال اروپا قرار گرفته و مقصد خوبی برای تورهای ترکیبی با فرانسه یا دیگر کشورهای هم‌جوارش است.
بروکسل شهری تاریخی است که معماری زیبای آن بر تاریخ و تمدن بلژیک دلالت دارد.
وجود بناهای زیبایی مانند ساختمان شهرداری در میدان مرکزی بروکسل، بیانگر همین نکته است.
اما زیبایی‌های این شهر تنها به بناهای تاریخی محدود نیست.
سازه غول‌آسای اتمیوم با ۱۰۲ متر ارتفاع، یکی از این موارد است.
همچنین مقر اتحادیه اروپا و مجلس اروپا نیز در بروکسل قرار دارد و می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.
تور مجارستان
شاید نام مجارستان را کمتر به‌عنوان یک مقصد گردشگری برای تور لاکچری اروپا در نوروز شنیده باشید، اما کافی است یک‌بار به این کشور سفر کنید تا تمام تصوراتتان تغییر کند.
در بوداپست و در حاشیه رود دانوب، ساختمان مجلس مجارستان قرار گرفته که نماد این کشور و مهم‌ترین جاذبه گردشگری آن و همچنین بزرگ‌ترین ساختمان مجلس در سرتاسر دنیاست.
برخی بوداپست را شهر اسپاها می‌دانند زیرا بیش از ۱۱۸ چشمه آب گرم طبیعی در این شهر وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور مجارستان به شمار می‌روند.
بدون شک تور اروپا و سفر به یکی از کشورهای زیبای قاره اروپا، بهترین فعالیتی است که در ایام تعطیلات نوروز در انتظار شماست.
زیبایی‌های بی‌حدوحصر این قاره و جاذبه‌های گردشگری جهانی، از اصلی‌ترین دلایل انتخاب تور اروپا است.
اما هر تور اروپایی ارزش پرداخت هزینه‌های چندین میلیونی و هدر دادن تعطیلات را ندارد.
برای اینکه تجربه‌ای خاطره‌انگیز داشته باشید، باید تورهای لاکچری اروپا را انتخاب کنید؛ اما هر آژانسی تور لاکچری اروپا برگزار نمی‌کند زیرا این کار نیاز به تخصص، تجربه و تعهد بالای آژانس گردشگری دارد.
آژانس گردشگری ققنوس از معتبرترین آژانس‌های گردشگری ایران بیش از ۴۰ سال درزمینهٔ برگزاری تورهای لاکچری اروپا فعالیت درخشان دارد.
ققنوس همواره با انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و برنامه‌ها، در تلاش است تا تورهای لاکچری اروپا و دیگر قاره‌های جهان را برای هم‌سفرانش اجرا کند.
برای اطلاع از تورهای لاکچری اروپای ققنوس می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.Ghoghnos.ir مراجعه کرده یا با تلفن ۰۲۱-۲۴۵۲۵ تماس بگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی