خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار بوشهر برپایی کلاس درس در مدارس تخریبی را ممنوع کرد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:26
استاندار بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر اجازه ندارد در کلاس‌های فرسوده و تخریبی کلاس درس دایر کند و اداره کل نوسازی مدارس هم باید نسبت به بازسازی مدارس تخریبی اقدام کند.
تحصيل،تخريبي،گراوند،مدارس،استان،تاكيد،آموزش،پرورش،بوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر ارائه گزارش از میزان وصول و محل هزینه پرداختی شهرداری‌های استان بوشهر به آموزش و پرورش اظهار داشت: شهرداری‌ها باید اعتبارات وصولی از محل عوارض به شهرداری‌ها به موقع تخصیص و پرداخت کنند تا مشکلات این بخش مهم جامعه برطرف شود.
استاندار بوشهر عملکرد ضعیف مسئولان ذیربط در پرداخت وصولی‌های آموزش‌ و پرورش را غیرقابل پذیرش دانست و تاکید کرد: با پرداخت به موقع وصولی‌های آموزش و پرورش و تقویت پیوند بین مدرسه و خانه ضمن حل مشکلات شاهد موفقیت‌های بیش از پیش دانش آموزان هستیم.
گراوند با تاکید بر رقابت سالم باید بین همه مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر در جذب اعتبارات و موفقیت دانش آموزان افزود: در این نشست‌ها باید مسائل بعد از کار کارشناسی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.
وی با تاکید بر حمایت شهردارها از برنامه و طرح‌های آموزش و پرورش افزود: پرداختی شهرداری‌ها به آموزش و پرورش استان بوشهر 170 درصد امسال نسبت به سال‌های قبل افزایش بافته است که نشان از حمایت شهرداری‌ها از آموزش و پرورش است.
استاندار بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی وضعیت پرداختی‌های شهرداری‌ها افزود: باید مشکلات پرداختی شهرداری‌ها در این کارگروه در گفت‌وگو بررسی و رفع شود .
گراوند با تاکید بر این نکته که همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان بوشهر مسائل را باید در بین خود حل کنند تا حل و فصل این مسائل به دیگر قوا کشیده نشودگفت: مسائل و گره‌هایی که وجود دارد را باید حل کنیم تا شاهد دستیابی به موفقیت باشیم.
وی با تاکید بر نظارت اداره کل نوسازی مدارس برای شناسایی مدارس تخریبی و فرسوده اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که دانش‌آموزان در کلاس تخریب و فرسوده تحصیل کند.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر اجازه ندارد در کلاس‌های فرسوده و تخریبی کلاس درس دایر کند و اداره کل نوسازی مدارس هم باید نسبت به بازسازی مدارس تخریبی اقدام کند.
استاندار بوشهر با اشاره به تعطیلی مدارس در برخی مناطق استان با ابری شدن آسمان افزود: نباید اجازه داد که دانش‌آموز در چنین کلاس‌هایی که جان آنها را تهدید می‌کند تحصیل کنند.
گراوند با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر اجازه تحصیل دانش‌آموزان در مدرسه تخریبی ندارد خاطر نشان کرد:مدارسی که قابلیت لازم برای تحصیل دانش‌آموزان ندارد باید شناسایی و اقدامات لازم برای نوسازی مدارس انجام شود.
انتهای پیام/ش