خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۵۰ روستای مراوه تپه فاقد آب شرب سالم و پایدار است

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:25
مراوه تپه- نماینده مردم کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی از مراوه تپه به عنوان محرومترین شهرستان استان یاد کرد و گفت: ۵۰ روستای مراوه تپه فاقد آب شرب سالم و پایدار هست.
خواستار،تپه،مراوه،استان،مجتمع،آبرساني

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کوسه غراوی پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح مجتمع آبرسانی قرناوه، اظهار کرد: محرومیت و کم آبی در استان و به صورت خاص در شهرستان مراوه تپه است.
وی خواستار تخصیص اعتبار ویژه در خصوص خدمات آبرسانی و برق این منطقه شد و گفت: انتظار داریم به مردمی که در مرزی ترین نقطه کشور زندگی می کنند توجه ویژه ای شود.
نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه متوازن در مناطق مختلف استان شد و اظهار کرد: امیدواریم در این سفر رئیس جمهور و هیات همراه رسیدگی به مناطق محروم استان و آبرسانی به آن به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
غراوی در خاتمه به تکمیل مجتمع آبرسانی «زاو» تاکید کرد و افزود: با بهره برداری از این مجتمع ۷۲ روستا از نعمت آب شرب سالم و پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.