خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتظار مردم از دندانپزشکان افزایش یافته است/ ماجرای سوبسید پزشکی

مهر | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 01 بهمن 1398 - 15:49
رئیس هیات مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، گفت: اعتماد مردم به جامعه دندانپزشکی افزایش یافته و در عین حال، انتظارات نیز از دندانپزشکان بیشتر شده است.
جامعه،پزشكي،كشور،دندانپزشكي،تاجرنيا،ايران،مشكلاتي،كنگره

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا، روز سه شنبه در نوزدهمین کنگره انجمن علمی پروستودنتیست ‌های ایران که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار داشت: به رغم همه مشکلاتی که جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، اما استقبال از این کنگره نشان می‌دهد که هنوز امید در وجود ما زنده است و برای ساختن ایران آباد و سر بلند، به پیش خواهیم رفت.
وی ادامه داد: در مقاطعی، عدم تدبیر و ناکارآمدی در سیستم اداره کشور، باعث شده با مشکلاتی در بخش‌های مختلف جامعه مواجه بودیم، اما دست از تلاش بر نخواهیم داشت تا شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم.
تاجرنیا با اشاره به نقش ممتاز جامعه دندانپزشکی کشور در خدمت به مردم، گفت: در دو سال گذشته، اعتماد و انتظار مردم از دندانپزشکان افزایش یافته است که نشان می‌دهد جامعه دندانپزشکی، از جایگاه ممتازی در بین مردم برخوردار است.
رئیس هیأت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، با انتقاد از عملکرد سازمان نظام پزشکی در حمایت از جایگاه جامعه پزشکی کشور، افزود: متأسفانه سازمان نظام پزشکی، آن طور که باید و شاید نتوانسته نقش اصلی خود را ایفا کند.
وی با اشاره به موضوع مالیات و تعرفه پزشکی، گفت: کشور و مردم در شرایط سخت و دشواری به سر می‌برند، اما می‌توان با اقدامات مناسب، از حجم مشکلات کاست.
تاجرنیا ادامه داد: یکی از چالش‌های پیش رو در حوزه سلامت کشور، موضوع اقتصاد سلامت است که جامعه پزشکی و دندانپزشکی، با پرداخت سوبسید، به مردم خدمت می‌کنند.
اما، در مقابل شاهد رفتارهایی در مواجهه با جامعه پزشکی هستیم که در شأن آنها نیست.