«سوگواره یاس نبوی» در امامزاده احمدبن قاسم(ع) برگزار میشود
ایسنا
|
فرهنگی و هنری، استانها
|
سه شنبه، 01 بهمن 1398 - 09:05
به مناسبت ایام فاطمیه، سوگواره یاس نبوی در حرم مطهر امامزاده احمد بن قاسم(ع) برگزار میشود.
ایسنا/قم به مناسبت ایام فاطمیه، سوگواره یاس نبوی در حرم مطهر امامزاده احمد بن قاسم(ع) برگزار میشود.
همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم، مراسم ویژهای در قالب «سوگواره یاس نبوی» و با محوریت بقعه متبرکه امامزاده احمد بن قاسم(ع) تدارک دیده شده است.
بر این اساس مراسم مذکور از چهارشنبه دوم بهمن ماه به مدت سه شب در این حرم مطهر برقرار خواهد بود.
این مراسم شامل سخنرانی حجج اسلام صمدانی و سقازاده است و سید ناصر آبیار هم به مداحی و روضهخوانی میپردازد.
یادآور میشود، این مراسم هر شب ساعت ۲۰:۳۰ آغاز میشود.
انتهای پیام