خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 02 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

فارس | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 30 دی 1398 - 12:38
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.
گردشگري،برند،كشور،ملي،دستي

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.
ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره ایجاد برند ملی گردشگری گفت: در حال حاضر اقداماتی در راستای جذب گردشگر صورت می‌گیرد ولی هیچکدام از آنها برند خاص کشور را ندارند و هر کدام با یک لوگو و برند خاص اقدام به جذب گردشگر می‌کنند.
وی بیان داشت:‌ از ابتدای آذر تدوین برند ملی گردشگری کشور آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم این برند را تا دهه فجر امسال رونمایی کنیم.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با تأکید به اینکه صنعت گردشگری کشور نیاز به یک برند ملی دارد، گفت: هنگامی که در نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور حضور پیدا می‌‌کنیم فاقد برند و شعار واحدی هستیم که باید به سمت یکدستی شعارها و برندها در این نمایشگاه‌ها پیش برویم و هویت ملی‌مان را با این برند به نمایش بگذاریم.
تیموری یادآور شد: در بخشی از برندسازی‌ها نیز موضوع استانداردسازی خدمات گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: قطعاً برای ایجاد برند گردشگری از مشاوران سازمان جهانی گردشگری نیز که به ایران سفر داشته‌اند استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/