ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.
ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره ایجاد برند ملی گردشگری گفت: در حال حاضر اقداماتی در راستای جذب گردشگر صورت میگیرد ولی هیچکدام از آنها برند خاص کشور را ندارند و هر کدام با یک لوگو و برند خاص اقدام به جذب گردشگر میکنند.
وی بیان داشت: از ابتدای آذر تدوین برند ملی گردشگری کشور آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم این برند را تا دهه فجر امسال رونمایی کنیم.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با تأکید به اینکه صنعت گردشگری کشور نیاز به یک برند ملی دارد، گفت: هنگامی که در نمایشگاههای مختلف در سراسر کشور حضور پیدا میکنیم فاقد برند و شعار واحدی هستیم که باید به سمت یکدستی شعارها و برندها در این نمایشگاهها پیش برویم و هویت ملیمان را با این برند به نمایش بگذاریم.
تیموری یادآور شد: در بخشی از برندسازیها نیز موضوع استانداردسازی خدمات گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: قطعاً برای ایجاد برند گردشگری از مشاوران سازمان جهانی گردشگری نیز که به ایران سفر داشتهاند استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/