خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت های کشاورزی باید اقتصادی شود

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:00
قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای حفظ امنیت غذایی باید کشاورزی ستنی را به کشاورزی تجاری تبدیل کرد.
گذشته،سرمايه،توليد،استان،زهرا،خمسه،بوئين،جهاد،كشاورزي

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز دوشنبه در آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر شهرستان بوئین زهرا و آوج که با حضور حجت السلام رضوانی امام جمعه بوئین زهرا، بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس برگزارشد اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و دولت طی چند سال گذشته در زمینه تولید محصولات استراتژیک به خود کفایی رسیده ایم.
به گفته ی وی به هر میزان در بخش کشاورزی سرمایه گذاری بیشتر شود استقلال کشور را در پی خواهد داشت.
خمسه به دستاوردهای جهاد کشاورزی اشاره کردو گفت : تاکنون طی چند سال گذشته سرمایه گذاری برای انتقال آب به مزارع انجام شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد : بیشترین سرمایه گذاری برای اجرای سیستم های نوین آبیاری اجرا شده است که الحمدالله مزایای ان را بهبود و مدیریت منابع آبی خواهیم دید.
وی یکی از اولویت های اصلی جهاد کشاورزی را توسعه سامانه های نوین آبیاری دانست وگفت الحمدالله از چند سال گذشته اقدامات خوبی برای اجرای این طرح ها اجرا شده است.
خمسه بیان کرد: خوشبختانه نگاه مسئولین با توجه به شرایط موجود نگاه مثبتی به بخش کشاورزی است.
وی افزود: بالا رفتن شاخص های اقتصادی استان و کشور بخاطر موفقیت های بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد : در این شرایط سختی که وجود دارد تمام کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی و امنیت غدایی تلاش می کنند و نمونه هستند.