چرا کاراکترهای انیمیشن ایرانی در اسباببازیها حضورکمرنگی دارند؟
مهر
|
فرهنگی و هنری
|
دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:00
یک طراح اسباببازی میگوید: تولیدکننده برای استفاده کاراکتر انیمیشن خارجی قرار نیست هزینهای پرداخت کند اما اگر بخواهد کاراکتر ایرانی را استفاده کند باید هزینه گزافی را بپردازد.

خلاصه خبر
یا کودکان تا چه اندازه آن را دوست داشتند؟، در نهایت چهقدر تاثیرگذار بوده تا زمانیکه بر روی محصول کار میشود آن محصول تا چه اندازه پُر فروش میشود.
باید این زنجیره تولید، توزیع، ترویج و مصرف را کامل کنیم.
ببینید، سرانه مصرف اسباببازی در ایران کم است، سرانه مصرف اسباب بازی در ایران حدود ۱۰ دلار است که نسبت به میانگین جهانی ـ حدود ۳۰ دلار که رقم بسیار پایینی است تا نتوانیم والدین، مربیان و مسئولان مدارس را آگاه کنیم این آمار رشد نخواهد کرد.
این اتفاق باعث میشود که اسباببازی مناسب خریداری شود و سرانه مصرف بالا برود.
در این میان ساخت و تولید اسباببازی ایرانی ارتقا پیدا خواهد کرد.
این اتفاقی است که باید شکل بگیرد باید ببینیم در مدارس معلمان تا چه اندازه با اسباببازیها و بازی به کودکان آموزش میدهند.
باید این زنجیره تولید، توزیع، ترویج و مصرف را کامل کنیم.
ببینید، سرانه مصرف اسباببازی در ایران کم است، سرانه مصرف اسباب بازی در ایران حدود ۱۰ دلار است که نسبت به میانگین جهانی ـ حدود ۳۰ دلار که رقم بسیار پایینی است تا نتوانیم والدین، مربیان و مسئولان مدارس را آگاه کنیم این آمار رشد نخواهد کرد.
این اتفاق باعث میشود که اسباببازی مناسب خریداری شود و سرانه مصرف بالا برود.
در این میان ساخت و تولید اسباببازی ایرانی ارتقا پیدا خواهد کرد.
این اتفاقی است که باید شکل بگیرد باید ببینیم در مدارس معلمان تا چه اندازه با اسباببازیها و بازی به کودکان آموزش میدهند.