خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فاز دوم درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) بیجار افتتاح شد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 12:33
بیجار - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افتتاح فاز دوم درمانگاه تخصصی بیجار در مساحت ۷۰۰ مترمربع و ۱۳ پزشک متخصص خبر داد.
بهداشت،تخصصي،فاز،واحدي،تجهيزات،درمانگاه،خبر،امام،پزشكي،حسين، ...

به گزارش خبر نگار مهر،سیامک واحدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، به ضرورت رفع محرومیت زدایی اشاره کرد و اظهار داشت: برداشتن محرومیت از بخش های مختلف استان کردستان هدف مهمی است که به دنبال رفع آن هستیم.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کمبود نیرو ی انسانی ندارد افزود: کمبودهای دانشگاه پزشکی کردستان بیشتر در حوزه تجهیزات است.
واحدی در بخش دیگری از سخنان خود از از بازسازی و تجهیز خانه بهداشت شهر بابا رشانی خبر داد و بیان داشت: خانه بهداشت شهر بابارشانی بسیار فرسوده بود که این خانه بهداشت بازسازی و با ارائه برخی از تجهیزات پزشکی همچون آمبولانس خدمات ارزنده‌ای به اهالی این منطقه ارائه شد.
وی اضافه کرد:مرکزفوریت‌های پزشکی شهر بابارشانی بیجار هم با ۸ نفر نیرو و تجهیزات لازم افتتاح شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح فاز دوم درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: فاز دوم درمانگاه بیجار طی ۹ ماه با تلاش همکاران در بیجار به اتمام رسید و تمامی امکانات و تجهیزات این درمانگاه از بهترین اجناس خریداری شده است.
وی به مشخصات فاز دوم درمانگاه تخصصی اشاره و عنوان کرد: فاز دوم درمانگاه تخصصی بیجار در مساحت ۷۰۰ مترمربع و ۱۳ پزشک متخصص با امکانات بسیار مطلوب آماده خدمت به شهروندان بیجاری است.
واحدی از انجام ۱۰۶ ماموریت اورژانس هوایی خبر داد و عنوان کرد: اورژانس هوایی بیمارستان امام حسین (ع ) بیجار نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
وی در ادامه به مضرات سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: باید جوانان و خانواده‌ها را از مضرات مواد دخانی از جمله قلیان و سیگار و مواد مخدر بیش از پیش آگاه ساخت و در همین راستا مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرستان در بخش دیگری از سخنان خود به خرید تجهیزات لازم برای بیمارستان امام حسین(ع) بیجار اشاره کرد و گفت:راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال و خریداری یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان برای بیمارستان امام حسین (ع) بیجار از جمله اقدامات اجرایی بوده است.
وی همچنین از خرید هشت دستگاه وارمر و فتوتراپی برای تشخیص و درمان زردی کودکان جهت استفاده در بخش کودکان این بیمارستان خبر داد و عنوان کرد:در بیمارستان امام حسین(ع) شهر بیجار تمامی رشته‌های تخصصی غیر از متخصص مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی وجود دارد.
واحدی از افزایش ۳۰ پرستار به کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) بیجار خبر داد و اظهار داشت:بخش بهداشت و درمان بیجار از نظر نیروی انسانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.​