خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 12 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیران کهگیلویه و بویراحمد ملزم به پاسخگویی شفاف به مردم شدند

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 16:32
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ندیران دستگاه‌های اجرایی این استان با حضور در سامانه سامد ملزم به پاسخگویی شفاف به مردم هستند.
استان،فاضلاب،سامانه،پاسخگويي،مديرعامل،آب،آبفاي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور در دفتر سامانه سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و مسئولان)، پاسخگوی شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندان از شهرهای مختلف استان بود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از حضور و پاسخگویی مدیرعامل آبفای استان در دفتر سامانه سامد گفت: شرکت آب و فاضلاب استان پس از حضور استاندار و معاون عمرانی اولین دستگاهی بوده که در دفتر سامد حضور پیدا کرده است.
محمود مومن‌نسب با بیان اینکه مدیرعامل آبفای استان با پاسخگوی بیش از 46 مورد ارتباط تلفنی و در مدت زمان 2 ساعت در تعداد پاسخگویی‌ها پیشتاز بوده است، بیان کرد: حفظ این رویکرد سبب ایجاد رضایت مردم از مسئولان می‌شود.
وی با تقدیر از پاسخگویی شفاف و سعه صدر مدیرعامل آب و فاضلاب فاضلاب شهری استان در پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه سامد برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران و معاونین آبفای استان در همه حال آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و این موضوع از رویکردهای اصلی آبفای استان است.
سیدعلی لدنی نژاد بیان کرد: تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان امروز بیشتر حول محول توسعه شبکه فاضلاب، افت فشار آب و تسریع در رفع شکستگی‌ها بود.
وی خاطرنشان کرد: تمامی درخواست‌ها علاوه بر پاسخگویی شفاف به صورت جدی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ن