خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

Ř§ŘŹŘąŘ§ŰŒ ؚدالت Ř¨Ř§ŰŒŘŻ Ř¨ŘŻŮˆŮ† ملاحظه Ůˆ اغما؜ Ř¨ŘąŘ§ŰŒ همه افعاد Ůˆ ءبقات ŰŒÚŠŘłŘ§Ů† ا؏عا Ř´ŮˆŘŻ

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 12:11
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اجرای عدالت باید بدون ملاحظه و اغماض برای همه افراد و طبقات یکسان اجرا شود.
احتياجات،استان،موضوع،رفع،عدالت،قضايي،شأنيت،زنجان،دادسرا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به‌نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در دادسرای زنجان و دیدار با دادستان و قضات دادسرا اظهار داشت: ارتقاء امکانات، ابزارها و تقویت نیروی انسانی در دادسرا برای ایجاد بسترهای خدمتی و ارتقاء کیفیت کارها امری ضروزی است البته همه استانها با این کمبودها مواجه هستند و ما نیز پیگیر رفع احتیاجات از مرکز هستیم و همه تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم بست و امیدواریم توفیقاتی در این زمینه حاصل کنیم.
وی بر حفظ شأنیت دستگاه قضاء تاکید کرد و افزود: شأنیت ما در حفظ شأنیت نیروهای صفی است.
رئیس دادگستری کل استان زنجان با اشاره به اینکه موضوع تراکم و سختی کار در دادسرا کاملا آگاه هستم و ما هم برای رفع احتیاجات این حوزه تلاش می‌کنیم، بیان کرد: البته توزیع عادلانه امکانات باید توسط مدیریت هر حوزه صورت گیرد و با این اوصاف تقویت دادسرا در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد چرا که اعتقاد داریم با این کار خروجی‌ها مثبت و نتیجه بخش می‌شود.
وی به اهمیت موضوع آمار در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: توجه به آمار قضایی در جهت اجرای عدالت است که گاهی بی‌توجهی به این موضوع اجرای عدالت را تحت تاثیر قرار داده و سبب تضییع حقوق مردم می‌شود.
رئیس شورای شورای قضایی استان بر رسیدگی قاعده‌مند، حضور به هنگام و سرعت عمل در دادسرا تاکید و خاطر نشان کرد: عدالت باید برای همه افراد و طبقات بدون ملاحظه و اغماض یکسان اجرا شود.
در این دیدار صمیمی که دو 2.5 ساعت طول کشید قضات دادسرا مطالبی در خصوص مشکلات و رفع کمبودهای مجموعه خود ارائه کردند.
انتهای پیام/ ز