مرکز تماس کاشف آماده دریافت نظرات مشتریان در خصوص عملکرد بانکها در ارائه رمز دوم پویا
مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانهروزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هممیهنان در خصوص نحوه خدمترسانی بانکها و موسسات اعتباری میباشد.

مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانهروزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هممیهنان در خصوص نحوه خدمترسانی بانکها و موسسات اعتباری میباشد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، بر اساس اطلاعیه شماره ۹روابط عمومی بانک مرکزی در مورد «رمز دوم پویا» هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعالسازی یا استفاده از رمزهای پویای کارتهای بانکی با شماره تلفنهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.
روابط عمومی بانک مرکزی در این اطلاعیه افزوده است هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعالسازی یا استفاده از رمزهای پویای کارتهای بانکی با شماره تلفنهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.
تماس با مرکز فوق در تمامی استانهای کشور به جز ایلام و کهگیلویه و بویراحمد بدون نیاز به پیششماره امکانپذیر بوده و هموطنان محترم ساکن در استانهای مذکور برای تماس با این مرکز باید ٠٢١٩١٠٠٩٩۶٠ را شمارهگیری کنند.
امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از اوایل دیماه شروع شده و تمامی بانکها و موسسات اعتباری به تدریج تا پایان دیماه این خدمت را ارائه میدهند.
هموطنان گرامی لازم است برای ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه و یا وبسایت بانک خود اقدام کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی