خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تنها راه حل مشکلات موجود تولید است

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | دوشنبه، 24 دی 1397 - 11:51
قبادی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما صادرات محصولات خام است، تنها راه حل برون رفت از مشکلات فعلی را تولید دانست.
تعاون،معدن،قبادي،مشكلات،صنعت،داخلي،معاون،تجارت،بازرگاني،وزارت

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت:
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار در جلسه صبحانه کاری با حضور بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران درباره طرح تامین و توزیع اظهار کرد: این طرح ۸/۵ میلیارد یورو هزینه دارد و از اتاق تعاون ایران خواستار اجرایی کردن این طرح هستیم.
وی ادامه داد: آمریکا جنگ تمام عیار را آغاز کرده، اما ما باور نداریم شرایط به چع میزان دشوار است.
قبادی تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات کشور تولید و قدم بعدی صادرات است، اما یکی از مشکلاتما صادرات محصولات خام است.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات موجود در بخش آلومینیوم گفت: با توجه به اینکه بورس نیز به سرمایه در گردش دارد، اما ما آمادگی برگزاری جلسه جهت رفع مشکلات بخش تعاونی و بورس را داریم.
وی درباره موضوع مالیات تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی ما آمادگی داریم تا میزان مالیات افزایش نیافته و با بخش تعاون مساعدت کنیم.
قبادی نسبت به تعطیلی کارخانجات ابراز نگرانی کرد و افزود: ۱۶ فروند کشتی و یک میلیون تن نهاده دامی در بنادر دموراژ شده است که ما تنها برای ترخیص ان‌ها مشکلات نقل و انتقال ارز داریم.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان درباره تنظیم بازار آجیل بیان کرد: امسال شرایط تولید پسته مساعد نبود و بر اساس آمار در بخش تولید سیب درختی ۴۰۰تا ۵۰۰تن کاهش داشته، اما وزارت جهاد کشاورزی ادعا می‌کند که ۸۰۰ هزارتن سیب در انبار دارند و ما چاره‌ای جز اعتماد نداریم.
انتهای پیام/