خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

برگزیده سیاسی بین‌الملل ورزشی اقتصادی اجتماعی و حوادث فرهنگی و هنری دانش و فناوری سلامت و پزشکی تصویری چند‌رسانه‌ای بازار استان‌ها یادداشت
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

آخرین اخبار به صورت آنی در موتور جستجوی خبیر:
جستجو در میان 1854795 خبر

خلاصه‌ساز خبیر‌نیوز ۲۵٪ از مهمترین جملات این متن را به صورت هوشمند برای شما خلاصه نموده است.

اگر اختلال خواب دارید این خوراکی ها را نخورید

انتخاب | برگزیده | چهارشنبه، 19 دی 1397 - 23:01
برخی از افراد در دوره هایی از زندگی خود، برای مثال زمان هایی که استرس دارند یا درگیری های ذهنی پیچیده ای دارند، دچار اختلال خواب می شوند.
شب،پاياني،ساعات،اختلال،خواب

برخی از افراد در دوره هایی از زندگی خود، برای مثال زمان هایی که استرس دارند یا درگیری های ذهنی پیچیده ای دارند، دچار اختلال خواب می شوند.
به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، اغلب افرادی که در دوره های زمانی مختلف دچار اختلال خواب می شوند سعی می کنند با روشهایی مثل دارو درمانی بر اختلال خواب خود غلبه کنند.
اما گاهی می توان با برخی ملاحظات غذایی اختلال خواب را کنترل کرد یا حداقل از تشدید آن پیشگیری کرد:
_سعی کنید ساعاتی پیش از خواب قهوه و کافئین ننوشید
_در ساعات پایانی شب لبنیات مصرف کنید
_از مصرف غذاهای پر ادویه اجتناب کنید
_مصرف شکلات را محدود کنید
_مصرف چای را به ساعت روز موکول کنید
_میوه های سبک و کم کالری را در ساعات پایانی شب میل کنید
_از مصرف غذاهای پر کالری اجتناب کنید
_از مصرف غذاهای چرب در ساعات پایانی شب اجتناب کنید
_اگر فشار خون دارید سعی کنید بیشتر از ترشی جات و خوراکی های کاهنده فشار خون در ساعات پایانی شب استفاده کنید
_نمک غذاها و خوراکی های خود را کمتر بریزید



برچسب‌ها:


سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.
[favicon بیرنیوز] سامانه هوشمند تحلیل خبر نسخه بتا ۰.۳ | 1854795 خبر
برای بهره‌مندی از وب سرویس خلاصه‌ساز متون خبیر‌نیوز، با ما در ارتباط باشید:
انتخاب و چینش خبرها در این سایت به صورت خودکار توسط جستجوگر خبر خبیر‌نیوز صورت می گیرد. خبیر‌نیوز هیچ مسئولیتی در قبال محتویات خبرها ندارد.