خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهرداری‌های استان بوشهر سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 11:38
بوشهر - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند.
طرح،اشاره،مدارس،آموزش،پرورش،بوشهر،استان

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کرمی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم را در زمینه طرح تقویت بنیه علمی داشته باشیم و این طرح از پایه اجرا شود.
وی از اجرای طرح توانمندسازی آموزگاران در استان خبر داد و بیان کرد: تشکیل کارگروهی با همکاری دانشگاه خلیج فارس با هدف بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در دست اجرا است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از توزیع سیستم سرمایشی مدارس استان با اولویت مناطق روستایی و محروم استان خبر داد و اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون دو هزار و ۲۵۷ دستگاه کولر در مدارس شهری و ۸۲۴ کولر در مدارس روستایی توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر هشت هزار کلاس درس دارد و برخی از کولرها هرساله فرسوده می‌شوند، تاکید کرد: این کولرها نیازمند جایگزینی هستند و نیاز است که کولرهای جدید برای این کلاس‌ها جایگزین شود.
کرمی با اشاره به بررسی عملکرد شهرداری‌های استان بوشهر در حمایت از برنامه‌های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ۸۴۰ میلیون تومان جمع پرداختی شهرداری‌های استان بوشهر تا امروز بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه هشت شهرداری تاکنون هیچ مبلغی واریز نکرده است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌های عالی‌شهر، چغادک، آباد، انارستان، بوشکان، کلمه، آبدان، نخل تقی و سیراف تاکنون مبلغی را واریز نکرده‌اند.