سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لاریجانی: مقام معظم رهبری سهم صندوق توسعه را ۲۰ درصد اعلام کردند

ایسنا | برگزیده، سیاسی، اقتصادی | یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 09:01
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مقام معظم رهبری به صورت کتبی اعلام کردند که با توجه به شرایط خاص اقتصادی سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت ۲۰ درصد باشد.
صندوق،توسعه،ملي

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مقام معظم رهبری به صورت کتبی اعلام کردند که با توجه به شرایط خاص اقتصادی سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت ۲۰ درصد باشد.
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی تبصره ۱ لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در بخش درآمدی مربوط به سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت، گفت: مقام معظم رهبری سیاست‌های صندوق توسعه ملی را بیان می‌کنند، هر ساله افزایش سه درصدی سهم صندوق داشتیم، اما امسال ایشان به صورت کتبی اعلام کردند که با توجه به شرایط خاص اقتصادی سهم صندوق توسعه ملی ۲۰ درصد باشد.
انتهای پیام