خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کبدی استان گلستان باید از دو قطبی خارج شود

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 17 دی 1398 - 15:54
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: کبدی گلستان باید از دو قطبی محمدآباد و سرخنکلاته خارج شود.
كبدي،گلستان،هيئت،استان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهمن طیبی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کبدی استان گلستان، اظهار داشت: امیدوارم رئیس هیئت کبدی گلستان از تمام ظرفیت کبدی استان برای ارتقای این رشته استفاده کند.
وی افزود: ارتقای کمی کبدی در گلستان بسیار مهم است و باید از دو قطبی محمدآباد و سرخنکلاته خارج شود.
طیبی تصریح کرد: هیئت رئیسه قوی برای سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بسیار مهم است و هیئت کبدی استان باید حداقل 100 میلیون تومان تامین کند تا تیم‌ها به مسابقات کشوری اعزام شوند.
وی خاطرنشان کرد: گلستان می‌توانست به جای جزیره کیش میزبان مسابقات کبدی جوانان جهان باشد زیرا این استان قطب کبدی کشور است.
وی یادآور شد: این آمادگی را داریم تا در گلستان میزبان رقابت‌های بین المللی کبدی باشیم.
انتهای پیام/ 588/ ع