خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزییات مصوبات امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | دوشنبه، 24 دی 1397 - 11:21
نائب رئیس دوم کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، بخشی از مهم‌ترین صوبات کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.
تلفيق،شركت،نفت،بورس،سهام،عرضه،بشكه،كميسيون

یوسف نژاد در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛
علی اصغر یوسف‌نژاد، نائب رئیس دوم کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، وزارت ورزش و جوانان با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی مکلف‌ شد که حداکثر تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۸ شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم کند و پس از پذیرش این دو شرکت در بازار پایه فرا بورس و عرضه ۵ درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت، ۵۱ درصد سهام آنها به صورت بلوکی و باقی سهام به صورت فوق عرضه می‌شود.
وی افزود: همچنین در نشست امروز وزارت نفت مکلف شد تا ماهانه حداقل دو میلیون بشکه نفت خام سبک ایران، دو میلیون بشکه نفت خام سنگین ایران و یک میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی را به صورت مداوم و منظم با امکان تصویه صد در صد ریالی در رینگ صادراتی بورس انرژی عرضه کرده و گزارش عملکرد خود را هر سه ماه به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ارسال کند.
این خبر در حال تکمیل است...