خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزیران امور خارجه ایران و آلمان دیدار و گفت و کردند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 27 بهمن 1397 - 18:17
محمد جواد ظريف و هايكو ماس وزيران خارجه ايران و آلمان در حاشیه اجلاس مونیخ دیدار و گفت وگو کردند.
خارجه،امور،مونيخ،ديپلماسي،خانم،اجلاس

در حاشیه اجلاس مونیخ؛
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش, از مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آلمان در حاشیه اجلاس مونیخ دیدار و گفت وگو کردند.
همچنین رئیس دستگاه دیپلماسی که در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور دارد، طی دو روز اخیر با فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزیر امور خارجه کره جنوبی، رئیس سازمان امنیت استرالیا، خانم مری رابینسون و اخضر ابراهیمی از گروه ریش سفیدان بین المللی، خانم دی کارلو معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد، هَریتّا فور مدیر اجرایی یونیسف، زهراب مناتسکانیان وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان دیدار و پیرامون مسائل مختلف گفتگو کرده است.
انتهای پیام/